توصیه پلیس فتا به مردم برای همدردی با هموطنان زلزله‌زده
کد خبر: 3855733
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

توصیه پلیس فتا به مردم برای همدردی با هموطنان زلزله‌زده

گروه اجتماعی ـ رئیس پلیس فتا استان فارس ضمن عرض همدردی با هم‌وطنان زلزله زده کشور گفت:‌ مراقب سوءاستفاده کلاهبرداران در قالب کمک به مردم زلزله زده باشید.

به گزارش ایكنا از فارس، حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس امروز، 18 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل در مناطق شمال غرب كشورمان گفت: با توجه به حادثه پیش آمده (زلزله) در روز‌های اخیر، افراد سودجو و کلاهبردار سعی دارند از هر فرصت و پیشامدی سوء‌استفاده كنند و با اغفال هموطنان عزیز اهداف مجرمانه و سودجویانه خود را عملی كنند.
وی افزود: متاسفانه برخی از کلاهبرداران از حسن نیت هموطنان سوءاستفاده کرده و با راه‌اندازی گروه و کانال‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی به دنبال جمع‌آوری کمک‌های نقدی هستند.
سلیمانی گفت: از هم‌وطنان درخواست می‌شود کمک‌های خود را از طریق سایت‌های معتبر، نهادهای رسمی و حساب‌های بانکی معتبر که از طریق رسانه‌های عمومی از قبیل صدا و سیما و رسانه‌های کثیرالانتشار اعلام می‌شود واریز كنند و به ‌هیچ‌عنوان وجهی را در راستای این دست تبلیغات که منشاء آن مشخص نیست به‌ حساب کسی واریز نکنند .
این مقام انتظامی از کلیه شهروندان درخواست کرد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir لینک مرکز امداد و فوریت‌های سایبری با همکاران ما در پلیس فتا در میان گذاشته و راهنمایی‌های لازم را دریافت كنند.

انتهای پیام
captcha