ارائه خدمات بیمه تكمیلی برای اصحاب رسانه فارس
کد خبر: 3855720
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

ارائه خدمات بیمه تكمیلی برای اصحاب رسانه فارس

گروه اجتماعی ـ رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از ارائه خدمات بیمه تكمیلی برای اصحاب رسانه این استان با ارائه تخفیف 30 درصدی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس امروز، 18 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح حمایتی بیمه تكمیلی اصحاب رسانه در این استان خبر داد و گفت: اصحاب رسانه فارس از امروز تا 13 آذرماه سال جاری فرصت دارند از این بیمه تكمیلی استفاده كنند و از تخفیف 30 درصدی آن بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینكه همواره مسئله معیشت خبرنگاران مورد توجه سازمان بسیج رسانه استان بوده است، افزود:‌ در این راستا تلاش شده تا تسهیلات مختلفی را به خانواده‌های اصحاب رسانه ارائه دهیم كه این طرح نیز یكی از این تسهیلات است.
اژدری با یادآوری اینكه پس از تحریم‌ها قیمت داروها و خدمات درمانی افزایش یافته است، گفت:‌ به همین رایزنی‌های مختلفی با دستگاه‌های مرتبط انجام دادیم تا بتوانیم خدمات رفاهی در حوزه بیمه را برای اصحاب رسانه ارائه دهیم و بعد از گذشت 6 ماه به این نتیجه رسیدیم كه از طریق یكی از بیمه‌ها این خدمات را به خبرنگاران ارائه دهیم.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس این نكته را یادآور شد كه سعی شده تا در بیمه تکمیلی که برای خبرنگاران در نظر گرفته شده تمامی خدمات بیمه‌ای برای افراد مدنظر باشد.
وی با ارائه مثال از این طرح گفت: در طرح محدود اقتصادی ٣٠ درصد تخفیف در نظرگرفته شده که این طرح برای هر بچه صفر تا ١۵ سال سالانه ٢٠٩ هزار تومان و برای هر فرد ١۵ سال به بالا ۴١٨ هزار تومان است.

انتهای پیام
captcha