شهدای مدافع حرم از رویش‌های انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3855321
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

شهدای مدافع حرم از رویش‌های انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، شهدای مدافع حرم را از رویش‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: همه ما دیدیم که این شهدای مدافع حرم چگونه عاشقانه و داوطلبانه جان خود را تقدیم کردند در مقابل وظیفه ما این است که دست به دست هم داده و نگذاریم این خون‌ها به هدر برود و دشمنان به هدفشان برسند.

شهدای مدافع حرم از رویش‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز شب گذشته، 15 آبان‌ماه در مراسم سالگرد شهادت شهید وحید فرهنگی والا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، شهدای مدافع حرم را از رویش‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: همه ما دیدیم که این شهدای مدافع حرم چگونه عاشقانه و داوطلبانه جان خود را تقدیم کردند در مقابل وظیفه ما این است که دست به دست هم داده و نگذاریم این خون‌ها به هدر برود و دشمنان به هدفشان برسند.

وی افزود: روزی در میدان ورزش به مادر شهدا توهین می‌کنند و روزی در جای دیگر به خانواده معظم شهدا توهین می‌کنند از این رو باید دست در دست هم نگذاریم دشمنان وحدت مسلمانان را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با بیان اینکه باید همیشه نیروهای مسلح ما از آمادگی لازم برخوردار بوده و مردم عزیز هم همیشه روحیه فداکاری خود را حفظ کنند اظهار کرد: تنها رمز موفقیت ایران اسلامی در تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری است و اگر این کار را بکنیم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه تبریز، امنیت را یکی از بزرگ ترین ثمره‌های تبعیت از مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: عزیزان انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده شماست از این رو باید به کسی رای دهید که در مسیر صحیح انقلاب باشد، ساده زیست و برای خدمت به مردم آماده شود و به آرمان‌های شهدا نیز وفادار باشد.

انتهای پیام
captcha