دستگیری عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض‌آمیز در كوار
کد خبر: 3855066
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

دستگیری عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض‌آمیز در كوار

گروه اجتماعی ـ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض به کشته شدن راننده وانت پراید حامل كالای قاچاق در جاده کوار-شیراز توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پليس فارس، كاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس امروز، 14 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته فراخوانی مبنی بر تجمع اعتراضی در خصوص کشته شدن راننده یك دستگاه وانت پراید حامل كالای قاچاق در جاده کوار- شیراز، در فضای مجازی منتشر شد كه شناسایی و دستگیری عامل اصلی به‌صورت ویژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند، محل اختفای عامل انتشار فراخوان تجمع در فضای مجازی را در یكی از محله‌های شهرستان كوار شناسایی و در یك عملیات ضربتی و منسجم آن را دستگیر كنند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینكه متهم از قاچاقچیان عمده و کلان کالا و ارز است، گفت: وی در بازجویی فنی و تخصصی ضمن اظهار ندامت، علت و انگیزه‌اش از انتشار فراخوان، فشار بر مئسولان انتظامی و امنیتی مبنی بر عدم کنترل جاده برای تسهیل تردد قاچاقچیان و ایجاد فشار روانی و همسو كردن احساسات جامعه با خودش عنوان كرد.

این مقام انتظامی یادآور شد: پلیس با همكاری دستگاه قضائی، با كسانی كه قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی را داشته باشند به‌شدت و برابر قانون برخورد خواهد كرد.

 

انتهای پیام
captcha