مدیریت جهادی، تفکر بسیجی و ولایت‌پذیری الگوی اول مدیران اجرایی باشد
کد خبر: 3853802
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

مدیریت جهادی، تفکر بسیجی و ولایت‌پذیری الگوی اول مدیران اجرایی باشد

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه کوثر گفت: حرکت حول محور ولایت، مدیریت جهادی و نهادینه شدن تفکر شهیدان نوجوان و جوان بسیجی دوران دفاع مقدس، باید الگوی اول برای همه ما و به‌ویژه در سطح مدیران اجرایی کشور باشد.

مدیریت جهادی، تفکر بسیجی و ولایت‌پذیری الگوی اول مدیران اجرایی باشدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عسگر بیگی، امام جمعه کوثر، ظهر امروز، 10 آبان‌ماه در خطبه‌های این هفته کوثر، با تبریک فرارسیدن روز فرهنگ عمومی و انتقاد از متولی و دبیر استانی این شورا اظهار کرد: در شهرستان کوثر فرهنگ به فراموشی سپرده شده و بودجه‌ای برای این امر اختصاص نمی‌یابد تا حداقل برخی از برنامه‌های فرهنگی در سطوح مختلف برگزار و اجرا شود.

وی با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی به بسیجیان نوجوان و جوان شهرستان و تأکید و دعوت از اهالی برای شرکت و حضور پرشور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان در گیوی بیان کرد: طبق فرمایشات مقام عظمای ولایت از آنجا که «آمریکا از رشد علمی دانش‌آموزان ما بیم‌ناک است» پس علم آموزی توأم با معنویت باید اولویت اول دانش‌آموزان باشد.

امام جمعه کوثر با اشاره بر اینکه بهترین خدمت به نظام اسلامی در کشور بر علم استوار است، افزود: حرکت حول محور ولایت، مدیریت جهادی و نهادینه شدن تفکر شهیدان نوجوان و جوان بسیجی دوران دفاع مقدس، باید الگوی اول برای همه ما و به‌ویژه در سطح مدیران اجرایی کشور باشد.

بیگی با انتقاد از وضعیت اَسَف‌بار راه‌های روستایی، کشاورزی و همچنین بازدید‌های مکرر و بی‌نتیجه مسنولان کشوری و استانی از سد گیوی اظهار کرد: عدم اجرای پایاب و زمزمه‌هایی در خصوص کاهش حجم ذخیره‌سازی آب سدگیوی در آینده از ۷۶ به ۲۵ میلیون مترمکعب قابل قبول نیست.

امام جمعه کوثر تصریح کرد: لازم است مسئولان استانی و به‌خصوص استاندار اردبیل به این مهم توجه ویژه داشته باشند تا زمینه برای حل مشکلات در این حوزه فراهم شود.

انتهای پیام
captcha