توزیع روزانه 500 پرس غذا در مناطق محروم شیراز طی محرم و صفر
کد خبر: 3853542
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳

توزیع روزانه 500 پرس غذا در مناطق محروم شیراز طی محرم و صفر

گروه اجتماعی ـ به‌همت جمعی از خیران شیرازی و خیریه رحمةللعالمین و همچنین شهرداری شیراز طی مدت 60 شب و در ماه‌های محرم و صفر، هر شب 500 پرس غذای گرم در مناطق كمتر برخوردار شیراز توزیع شد.

به گزارش ایكنا از فارس، برای دومین سال متوالی در ماه محرم و صفر، طی مدت 60 شب، هر شب 500 پرس غذای گرم میان مردم مناطق كمتر برخوردار شیراز توزیع شد.

این كار به‌همت خیریه رحمةللعالمین شیراز وابسته به هیئت مصباح‌الهدی، جمعی از خیران و همچنین با همكاری شهرداری شیراز انجام شد.

میرزایی، شهردار منطقه 9 شیراز در این رابطه به خبرنگار ایكنا گفت: فلسفه ماه محرم و حماسه عاشورا صرفاً برگزاری عزاداری نیست بلكه یكی از پیام‌های عاشورا و محرم دستگیری از نیازمندان و ایتام و به یاد فقرا بودن است، بدین جهت تعدادی از همكاران شهرداری و خیران اقدام به این كار خیر كردند.

علیرضا یكمازه عضو گروه رحمةللعالمین نیز به خبرنگار ایكنا گفت: هیئت مصباح الهدی شیراز همراه با برپایی جلسات هفتگی و سوگواری خود در ایام محرم و صفر، اقدام به تأسیس واحد خیریه رحمه للعالمین كرده است كه این خیریه در راستای اشاعه فرهنگ علوی و دستگیری از ایتام و فقرا، بیماران و خانواده‌های بی سرپرست و بدسرپرست برنامه های متنوعی در طول سال دارد از جمله تهیه بسته‌های مواد غذایی برای شب عید نوروز، تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مهرماه، تهیه دارو جهت بیماران نیازمند، تهیه بسته غذایی برای شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) و پخت و توزیع غذا در شب‌های محرم و صفر و بقیه مناسبت‌های مذهبی.

انتهای پیام
captcha