تمام ظرفیت‌های فارس برای توسعه فرهنگ نماز به كار گرفته شده است
کد خبر: 3853533
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹

تمام ظرفیت‌های فارس برای توسعه فرهنگ نماز به كار گرفته شده است

گروه فرهنگی ـ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس معتقد است كه همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در جهت تقویت و توسعه فرهنگ نماز و نمازخوانی به کار گرفته شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس امروز، ۸ آبان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در جهت تقویت و توسعه فرهنگ نماز و نمازخوانی به کار گرفته شده است، گفت: این فریضه الهی به عنوان بهترین راه ارتباط با خالق هستی نقشی تعیین‌کننده در اصلاح فرد و جامعه و پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد داشت.

وی بیان كرد: اجلاس نماز استان فارس با حضور و سخنرانی رحیمی، استاندار فارس و حجت‌الاسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور فردا در شیراز برگزار خواهد شد.

قاسم‌پور با بیان اینکه طیف مخاطبان این اجلاس از اقشار مختلف هستند، افزود: فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، دبیران ستاد اقامه نماز، مدیران آموزش‌و پرورش شهرستان‌ها و مدارس و دانش‌آموزان مدارس مختلف استان از مخاطبان و مدعوین اجلاس نماز استان فارس هستند.

معاون استانداری فارس با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به ترویج نماز در مدارس، «نماز و مدرسه» را محور اجلاس نماز در شیراز معرفی کرد.

وی گفت: اعلام و معرفی اقدامات ارزشمندی که طی یک سال گذشته در حوزه نماز انجام شده است، بررسی کمبودها و نقاط ضعف و بیان راهکارها و پیشنهادات علمی و عملی همچنین تحلیل از فعالان و خادمین حوزه نماز و دستگاههای برتر  از جمله محورهای قابل بحث در این اجلاس خواهد بود که در راستای با بیست و هشتیمن اجلاسیه سراسری نماز در گرگان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha