حضور گسترده جوانان در طبخ آش 28 صفر بیانگر انتقال فرهنگ خدمت‌رسانی است
کد خبر: 3852824
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
آيت‌الله دستغيب:

حضور گسترده جوانان در طبخ آش 28 صفر بیانگر انتقال فرهنگ خدمت‌رسانی است

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور گسترده جوانان در طبخ بزرگترین آش نذری دنیا در شب 28 صفر گفت: حضور پرشور جوانان در این گونه مراسم‌ها مبین این موضوع است که فرهنگ خدمت‌‌رسانی به عاشقان خاندان اهل بیت(ع) به نسل‌های بعد نیز انتقال شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته، 4 آبان‌ماه در حاشیه طبخ بزرگترین آش نذری دنیا كه به‌مناسبت 28 صفر طبخ و توزیع شد، انجام چنین كاری را ستود و گفت: سنت حسنه تهیه و پخش نذری چندین سال است که در استان فارس  رونق داشته است. 

وی بر لزوم توجه و تداوم چنین سنت حسنه‌ای تأكید كرد و افزود: این سنت حسنه با استقبال جوانان مومن سالانه پرشورتر از سال قبل برگزار می‌شود.

آیت‌الله دستغیب ادامه داد: حضور پرشور جوانان در این گونه مراسم‌ها مبین این موضوع است که فرهنگ خدمت‌‌رسانی به عاشقان خاندان اهل بیت(ع) به نسل‌های بعد نیز انتقال شده است. 

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) همچنین گفت: تهیه و پخت آش نذری برای استان فارس باعث افتخار است و در چنین شب‌هایی که دارای ویژگی‌های مذهبی است موجب خواهد شد استان مورد لطف پروردگار واقع شود.

 

انتهای پیام
captcha