استقبال هنرمندان فارس از نمایشگاه چیدمان عاشورایی
کد خبر: 3852112
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

استقبال هنرمندان فارس از نمایشگاه چیدمان عاشورایی

گروه فرهنگی ـ به‌مناسبت فرا رسیدن دهه آخر صفر نمایشگاه «چیدمان عاشورایی» به‌همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و بسیج هنرمندان فارس در شیراز برپا شده كه با استقبال هنرمندان و دستگاه‌های فرهنگی مواجه شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست ماهانه نویسندگان استان فارس با حضور اعضای خانه داستان این استان امروز، اول آبان‌ماه در شیراز برگزار شد.

محمد پورمنتصری، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در این نشست از برپایی نمایشگاه «چیدمان عاشورایی» در شیراز خبر داد و گفت: این نمایشگاه به‌مناسبت فرا رسیدن دهه آخر صفر از تاریخ 23 مهرماه تا 8 آبان‌ماه جاری در شیراز برپا شده است.

وی زمان بازدید از این نمایشگاه را همه روزه از ساعت 18 تا 22 و مكان آن را خیابان 9 دی، روبه‌روی خانه تاریخی منطقی‌نژاد اعلام كرد و گفت: بحمد الهی این نمایشگاه با استقبال خوب هنرمندان و دستگاه‌های متولی فرهنگ و هنر استان مواجه شده است.

پورمنتصری با بیان اینكه در این نمایشگاه برنامه‌های متنوع و كارگاه‌ها و جلسات نقد و بررسی نویسندگی برپا می‌شود، گفت: نمایشگاه مذكور به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و همکاری سازمان بسیج هنرمندان فارس برپا شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در ادامه اهمیت نقش نویسندگان را در تداوم انقلاب اسلامی یادآور شد و گفت: نقش نویسندگان متعهد و دلسوز در برهه کنونی همگام با گام دوم انقلاب، یک نقش موثر و بی‌بدیل است.

وی با اشاره به برگزاری نشست نویسندگان استان فارس تأكید كرد: مدیران دستگاه‌های فرهنگ و هنر فارس به گونه‌ای عمل کنند تا شرایط برای برگزاری چنین نشست‌هایی فراهم شود و در مراحل بعدی با برگزاری کارگاه‌های ایده تا عمل، قدرت نویسندگی نویسندگان استان فارس را در سطح کشور و حتی بین‌الملل ارتقا دهند.

انتهای پیام
captcha