کلیپ اولین شهید بی‌سر همدان ساخته می‌شود
کد خبر: 3852101
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

کلیپ اولین شهید بی‌سر همدان ساخته می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی سازمان ورزش و جوانان همدان از ساخت کلیپ شهید محمد ولی گرجی ازندریانی اولین شهید بی‌سر استان خبر داد.

مستند اولین شهید بی سر همدان ساخته می‌شودمحرم روزبه، معاون فرهنگی اداره ورزش و جهاد استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: این اداره‌کل با همکاری سازمان مردم‌نهاد آوا و نوای نغمه‌ها، سپاه پاسداران، بسیج استان و صداوسیمای مرکز همدان در حال ساخت کلیپی از سرگذشت و خاطرات شهید بی‌سر «محمد ولی گرجی ازندریانی» است.

وی افزود: این کلیپ به دبیری میلاد درویش از هنرمندان شهرستان ملایر ساخته می‌شود که با هدف ارج نهادن به مقام این شهید گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی و با تمرکز بر تقویت روحیه جهادی و حماسی وهمچنین نشان دادن ایثار کسانی که برای عزت و آزادگی ایران جانفشانی کردند، تولید می‌شود.

روزبه بیان کرد: قسمتی از ساخت این کلیپ در مرز مهران، بخشی دیگر در تیپ 43 سپاه و باقیمانده آن درشهرستان ازندریان و ملایر تولید و تهیه می‌شود.

وی در ادامه افزود: علت انتخاب این شهید برای ساختن کلیپ این است که این شهید اولین شهید سربریده بازگردانده شده به استان همدان است.

معاون فرهنگی سازمان ورزش و جهاد همدان اظهار کرد: این کلیپ تا یک ماه آینده در جشنواره ملی کشور اکران خواهد شد و پس از آن در صدا و سیماهای محلی استان نیز نمایش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید در شهر ازندریان از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر به خاک سپرده شده است، گفت: این شهید از شهدای سال ۶۱ و اولین شهید بی‌سر شهرستان ملایر است که در سن ۱۹ سالگی در منطقه کردستان توسط اشرار سربریده شد و پیکر مطهر این شهید بدون سر به شهرستان انتقال داده شده است.

روزبه در پایان گفت: به‌مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی، دیدار کارکنان کل ورزش و جوانان استان با نماینده ولی فقیه در همدان، برگزاری مسابقات ورزشی و همچنین عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا انجام شد.

انتهای پیام
captcha