گام دوم انقلاب، نقشه راه برای ادامه مسیر است
کد خبر: 3851546
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸

گام دوم انقلاب، نقشه راه برای ادامه مسیر است

گروه فرهنگی ـ معاون آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب، نقشه راه برای ادامه مسیر انقلاب است، گفت: آموزش و پرورش می‌تواند آرمان‌های انقلاب را با ایجاد روحیه امید، انگیزه، تلاش و مسئولیت‌پذیری آگاهانه بین دانش‌آموزان تبیین کند.

آموزش و پرورش در توسعه جامعه از تاثیرگذاری ویژه ای برخوردار است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، بها‌ءالدین ملک حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، روز گذشته، 29 مهرماه در نشست کمیته برگزاری مراسم ۱۳ آبان، اظهار کرد: آموزش و پرورش با بهره‌مندی از جامعه عظیم مخاطب می‌تواند نقشی مهم در تربیت زیربنایی یک جامعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان در سال جاری باید باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود، افزود: شعار این روز بزرگ در سال جاری، طلایه‌داران گام دوم انقلاب است.
معاون آموزش و پرورش استان با بیان اینکه این شعار همزمان با بیانیه گام دوم انقلاب اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب عصاره سی سال رهبری، مدیریت و بیانات مقام معظم رهبری در اداره کشور است.

ملک حسینی با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب، نقشه راه برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: آموزش و پرورش می‌تواند آرمان‌های انقلاب را با ایجاد روحیه امید، انگیزه، تلاش و مسئولیت‌پذیری آگاهانه بین دانش‌آموزان تبیین کند، ضمن اینکه این امر باید مبتنی بر مفهوم بلند پایه و نقش نوجوانان و جوانان باشد.

انتهای پیام
captcha