گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در تیپ 55 هوابرد
کد خبر: 3850653
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در تیپ 55 هوابرد

گروه اجتماعی ـ مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد و در آن از کارکنان این بخش تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از فارس، به‌مناسبت سالروز تاسیس نهاد مقدس عقیدتی ـ سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، مراسم بزرگداشتی در تیپ 55 هوابرد برگزار شد که در آن از کارکنان عقیدتی ـ سیاسی این تیپ تجلیل به عمل آمد.

امیر سرتیپ2 ذبیح‌الله بهمن زیاری، فرمانده تیپ 55 هوابرد در این مراسم با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش به حوادث و وقایع اوایل انقلاب اسلامی و شکل‌گیری نهاد مقدس عقیدتی ـ سیاسی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 حوادث و اتفاقاتی از طریق دشمنان به منظور ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌شد، اما حضرت امام خمینی(ره) با درایت و شجاعتی وصف ناشدنی تمام نقشه‌های پلید دشمنان را نقش برآب می‌کردند و امروز نیز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران به خوبی سکان هدایت نظام را بر عهده گرفته‌اند و با تدابیر داهیانه و دوراندیشی، توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خارجی و داخلی نظام را خنثی می‌کنند.

وی از خدمات صادقانه بازنشستگان عقیدتی سیاسی تیپ 55 هوابرد تقدیر به جای آورده و ضمن یادآوری خاطرات آنان، تأکید کرد که با وجود آن عزیزان و تجربیات بی بدیلشان، مجموعه عقیدتی ـ سیاسی با صلابت در راه خود حرکت کرده و به این راه ادامه خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد نیز ضمن تبریک به‌مناسبت سالروز تاسیس این نهاد مقدس، از خدمات صادقانه کارکنان این نهاد مقدس به ضرورت گرامیداشت بازنشستگان و استفاده از تجربیات ارزشمند این عزیزان تاکید کردند.

انتهای پیام
captcha