پیاده‌روی اربعین مانع تفرقه‌افکنی دشمنان می‌شود
کد خبر: 3847418
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

پیاده‌روی اربعین مانع تفرقه‌افکنی دشمنان می‌شود

گروه اجتماعی ـ فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد با تأكید بر اهمیت توجه به پیاده‌روی اربعین گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی نه تنها از تفرقه‌افکنی و دسیسه‌چینی دشمنان جلوگیری می‌کند بلکه موجب وحدت‌آفرینی و اتحاد هرچه بیشتر نیز در بین مسلمانان می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ارتش در منطقه فارس، امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد امروز، 13 مهرماه با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ زائرین حرم حضرت امام حسین(ع) گفت: دشمنان ما در راستای ایجاد اختلال در برگزاری این اجتماع تلاش‌های فراوانی کرده‌اند که در تمامی این تلاش‌ها با عنایت ویژه امام حسین(ع) ناکام مانده‌اند.
وی افزود: برگزاری چنین برنامه‌هایی نه تنها از تفرقه‌افکنی و دسیسه‌چینی دشمنان جلوگیری می‌کند بلکه موجب وحدت‌آفرینی و اتحاد هرچه بیشتر نیز در بین مسلمانان می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز رضایی، ارشد عقیدتی‌ ـ سیاسی‌های آجاد در منطقه فارس نیز گفت: این حرکتی که در ایام اربعین با شعار زیبای ‌حُبُّ الْحُسَیْن یَجْمَعُنٰا و همزمان با اجتماع بزرگ شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی برگزار شده، حرکتی بسیار مفید و ستودنی است که موجب افزایش وحدت و همدلی بین کارکنان و خانواده‌های آنان می‌شود و نشان دهنده پیروی ما از راه و مرام امام حسین(ع) و یاران بزرگوار ایشان است.
وی ابراز امیدواری کرد که همه حاضرین جزو زائران حرم حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) شوند و چنانچه توفیق حضور در کربلای معلّی در این ایام را نداشتند، خداوند متعال اجری برابر با اجر شرکت‌کنندگان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی برای آنان منظور کند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha