شناسایی 50 هزار دانش‌آموز نیازمند در فارس
کد خبر: 3846799
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

شناسایی 50 هزار دانش‌آموز نیازمند در فارس

گروه اجتماعی ـ مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از شناسایی 50 هزار دانش‌آموز نیازمند در این استان خبر داد و گفت: هم‌اكنون ۲۵ هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد هستند و علاوه بر آن ۲۵ هزار دانش‌آموز دیگر در استان شناسایی شده‌اند که تحت حمایت نیستند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 10 مهرماه در مراسم «شور عاطفه‌ها» گفت: هم‌اكنون ۲۵ هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد هستند و علاوه بر آن ۲۵ هزار دانش‌آموز دیگر در استان شناسایی شده‌اند که تحت حمایت نیستند.
وی با بیان اینکه سال گذشته در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط مدارس استان جمع‌آوری شد، افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود این مبلغ به ۷ میلیارد تومان افزایش یابد.
بذرافشان با تصریح اینکه این مراسم در ۵ هزار مدرسه استان به‌طور همزمان برگزار می‌شود، گفت: امید است با استقبال خوب اولیا و دانش‌آموز استان، هدایای جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان به دست دانش‌آموزان نیازمند برسد.
مدیركل كمیته امداد فارس اظهار كرد: در مرحله اول جشن عاطفه‌ها ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط خیران و مردم نیک‌اندیش استان جمع‌آوری شده است که در مقایسه با مرحله اول این جشن در سال گذشته ۴۵ درصد رشد را شاهد بودیم.
یادآور می‌شود، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها امروز با نام «شورعاطفه‌ها» همزمان با سراسر کشور در بیش از ۵ هزار مدرسه سراسر استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha