ثبت‌نام 115 هزار نفر از استان فارس برای پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3846419
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
تاكنون انجام گرفت؛

ثبت‌نام 115 هزار نفر از استان فارس برای پیاده‌روی اربعین

گروه اجتماعی ـ مدیر سازمان حج و زیارت فارس تعداد زائران ثبت‌نام شده در سایت سماح را برای شركت در پیاده‌روی اربعین از این استان 115 هزار نفر تاكنون اعلام كرد.

علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین در سایت سماح همچنان ادامه دارد، گفت: تاكنون 115 هزار نفر فقط از استان فارس برای این سفر ثبت‌نام كرده‌اند.
وی با بیان اینكه تعداد زائران امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است، افزود: سال گذشته تعداد زائران استان فارس و كهگیلویه و بویراحمد 80 هزار نفر بود.
زینلی، دلیل این افزایش آمار تعداد زائران پیاده‌روی اربعین حسینی را شوق و علاقه مردم متدین و ولایت‌مدار استان فارس و همچنین برداشتن ویزا اعلام كرد.
مدیر سازمان حج و زیارت فارس اظهار كرد:‌ علاقه‌مندان جهت شركت در پیاده‌روی اربعین تا دو روز مانده اربعین می‌توانند در سایت سماح شركت كنند.
وی هزینه ثبت‌نام در این سایت را 25 هزار تومان برای هر نفر مربوط به هلال احمر و بیمه عنوان كرد و گفت: زائران همچنین می‌توانند از طریق دفاتر مجاز زیارتی نسبت به ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین اقدام كنند.
زینلی در عین حال این نكته را یادآور شد كه در ایام اربعین اعزام كاروان‌های زیارتی به عتبات نداریم و زائران به‌صورت خودجوش و مردمی به این سفر اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha