تلاش برای رفع موانع تولید در فارس نتیجه داده است
کد خبر: 3845549
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷

تلاش برای رفع موانع تولید در فارس نتیجه داده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار فارس با اشاره به نامگذاری سال به نام «رونق تولید» گفت: تلاش مجموعه مدیریتی استانداری در راستای رونق تولید و رفع موانع آن داشته منجر به نتیجه شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی‌، استاندار فارس امروز، 6 مهرماه در بازدید از مجموعه‌ تولیدی گلسار با بیان‌ اینکه تلاش مجموعه مدیریتی استانداری در راستای رونق تولید و رفع موانع آن داشته منجر به نتیجه شده است، افزود: در نتیجه این تلاش‌ها موارد متعددی از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی مجددا به عرصه تولید بازگشته‌اند.
وی با تأکید بر اینکه در نظر گرفتن تسهیلات مختلف برای واحدهای تولیدی فعال رسالتی همگانی است، افزود: فعالیت این مجموعه‌ها با ایجاد اشتغال و کمک به چرخ‌های تولید باید به عنوان سودی‌ عمومی در نظر گرفته شود.
رحیمی با اشاره به اینکه چرخه تولید یک زنجیره و پروسه است، بنگاه‌های مالی و اقتصادی را یکی از حلقه‌های این زنجیره دانست و یادآور شد: بانک‌ها نیز در صورتی گردش مالی مستمری خواهند داشت که این واحدها و مجموعه‌های تولیدی فعال باشند.
استاندار فارس همچنین به شرایط کنونی اقتصاد کشور و شوک‌های جهانی وارد شده به این اقتصاد اشاره کرد و افزود: بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها باید بپذیرند در این شرایط نمی‌توان از روش‌های معمول و عادی برای رفع مشکلات استفاده کرد.
وی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی و امور مالیاتی نیز باید در چارچوب‌های قانونی راه حل‌هایی برای همراهی با تولیدکنندگان تبیین کنند.
انتهای پیام

captcha