تقدیم شهدای مدافع حرم، نتیجه تلاش آموزش و پرورش است
کد خبر: 3845542
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸

تقدیم شهدای مدافع حرم، نتیجه تلاش آموزش و پرورش است

گروه اجتماعی ـ مدیركل آموزش و پرورش فارس معتقد است پیشرفت‌های علمی و تربیت نسلی که برای دفاع از حرم احساس مسئولیت می‌کند و شهدای امروز که تقدیم حرم می‌شود، نتیجه تلاش آموزش و پرورش است.

به گزارش ایكنا از فارس، علی عسكر نجفی، مدیركل آموزش و پرورش فارس امروز، 6 مهرماه در مراسم صبحگاه مشترك دانش‌آموزان كه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نقش دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس را با تقدیم 36 هزار شهید دانش‌آموز در کشور مثال‌زدنی دانست و افزود: شهید فهمیده درس آزادگی، غیرت و ایثار داد و ما باید دنباله‌روی این الگوها باشیم.
وی افزود: امروز به پاس احترام دانش‌آموزان پر استعداد این مجموعه با روح مطهر امام راحل و ولایت فقیه با داشتن روحیه جهادی مقاوم تجدید بیعت می‌کنیم و آمادگی خود را در برابر دشمنان اعلام می‌داریم و فردا سیلی محکم دیگری را بر صورت دشمن خواهیم زد .
نجفی اهمیت علم‌آموزی برای دانش‌آموزان را یادآور شد و گفت: کار و تلاش و فراگیری علم برای دانش‌آموزان یک نوع جهاد است زیرا دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.
مدیركل آموزش و پرورش فارس اظهار كرد: برخلاف تبلیغات سوء دشمنان اسلام، امسال دانش‌آموزان ما مانند سال‌های گذشته با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های هفته دفاع مقدس، دشمن را مأیوس خواهند کرد.
وی اظهار كرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند آموزش و پرورش انقلابی امروز در خدمت انقلاب اسلامی است، پیشرفت‌های علمی و تربیت نسلی که برای دفاع از حرم احساس مسئولیت می‌کند و شهدای امروز که تقدیم حرم می‌شود نتیجه تلاش آموزش و پرورش است.
نجفی بیان كرد: تا زمانی که متکی به امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورایی هستیم و روحیه شهادت‌طلبی در جسم و جان دانش‌آموزان جاری است، هیچ خوفی از هیچ دشمنی نخواهیم داشت.
مدیركل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تلاش می‌کنیم تربیت دانش‌آموزان به صورت چند بخشی دنبال شود و در مسائل پرورشی و مهارت‌های زندگی و اجتماعی تلاش می‌کنیم دانش‌آموزان ماهری برای مواجهه با مشکلات‌ زندگی و آسیب‌های اجتماعی تربیت شوند.
انتهای پیام

captcha