نخستین همایش سراسری «دولت قرآن» در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 3844218
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

نخستین همایش سراسری «دولت قرآن» در شیراز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نخستین همایش سراسری «دولت قرآن» ویژه قرآن و حافظ شیرازی با مشاركت جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، نخستین همایش سراسری «دولت قرآن» ویژه قرآن و حافظ شیرازی به‌‌همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و با همكاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه شیراز، بنیاد فارس‌شناسی، اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس، شهرداری شیراز و سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران مركز فارس در شیراز برگزار خواهد شد.
بینامتنیت قرآن در شعر حافظ، حافظ و روایت‌های چهارده‌گانه قرآن، اشارات قرآنی در اشعار حافظ، تطبیق ابیات حافظ با آیات قرآنی، حافظ و حفظ و قرائت قرآن مجید، حفظ قرآن و سنت ایرانی، ارتباط ترامتنی اشعار حكمی حافظ با قرآن مجید، معرفت اشراقی و نقش و تأثیر قرآن در شعر حافظ، شخصیت‌های قرآنی در شعر حافظ، اقتباس‌های قرآنی در دیوان حافظ، بازتاب آموزه‌های قرآنی در دیوان حافظ از موضوعات این جشنواره ملی هستند.
مهلت ارسال آثار به این جشنواره 30 مهرماه جاری و زمان برگزاری آن پنج‌شنبه، 23 آبان‌ماه مصادف با میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) اعلام شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، كوچه جنب نارنجستان قوام، بنیاد فارس‌شناسی ارسال كنند.
شماره تماس‌های 07132220297 و 07132230560 و شماره فكس 07132243851 و آدرس الكترونیكی bonyad.fars.shenasi برای كسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اعلام شده‌اند.
انتهای پیام

captcha