قدرت چانه‌زنی ایران در عرصه بین‌الملل مرهون مقاومت است
کد خبر: 3843883
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

قدرت چانه‌زنی ایران در عرصه بین‌الملل مرهون مقاومت است

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأكید بر اینكه نتیجه مقاومت، استقلال و عزت و سربلندی است، گفت: امروز همه می‌دانیم كه از چه عزت و عظمتی برخورداریم و قدرت چانه‌زنی كه امروز در عرصه بین‌الملل با سران قدرت داریم، نیز به دلیل همین مقاومت است.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در این استان كه به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در شیراز برگزار شد، یاد رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس گرامی داشت و گفت: دوران دفاع مقدس و مقاومت ملت یاران درس بسیار خوبی برای نسل‌های آینده و تمام ملت‌های ستمدیده دنیا است.
وی با بیان اینكه مقاومت و دفاع مقدس ایران آزادی‌خواهان را متوجه دو گفتمان مقاومت و سازش می‌كند، افزود: قطعاً هر كسی صحنه‌های دوران دفاع مقدس را مشاهده كند، می‌داند كه مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان و ظالمان هزینه دارد.
آیت‌الله دژكام در عین حال این نكته را یادآور شد كه به فرموده رهبر معظم انقلاب سازش هم بدون هزینه نیست و باید مقایسه كرد كه مقاومت و یا سازش كدام یك نتیجه بهتری را دارد و مسلماً نتیجه مقاومت، استقلال و عزت و سربلندی است.
امام جمعه شیراز با بیان اینكه ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان موجب سربلندی، استقلال، خودكفایی و خودباوری شد، گفت: امروز همه می‌دانیم كه از چه عزت و عظمتی برخورداریم و قدرت چانه‌زنی كه امروز در عرصه بین‌الملل با سران قدرت داریم، نیز به دلیل همین مقاومت است.
وی اظهار كرد: البته در این میان كشورهایی هم بودند كه تن به سازش با دشمنان دادند و می‌دهند و نتیجه آن را هم دیدند و یا در آینده خواهند دید و به آنان اثبات شده و می‌شود كه نتیجه سازش چیزی جز تحقیر و ذلت نیست.
آیت‌الله دژكام با بیان اینكه پس باید بدانیم كه مقاومت هزینه دارد و برای حركت در مسیر انقلاب اسلامی باید هزینه آن را هم بپردازیم، گفت: اگر می‌خواهیم سربلند، مستقل و بدون وابستگی باشیم راهی جز مقاومت نداریم.
نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس با تصریح اینكه امروز مسیر مقاومت به وسیله رهبری‌های داهیانه رهبری برای مسلمانان به خوبی ترسیم شده است، گفت: دشمن هرچقدر هم تلاش كند راهی جز پذیرش عزت مسلمانان ندارد.
انتهای پیام

captcha