رژه نیروهای مسلح مستقر در فارس/ دفاع همچنان ادامه دارد
کد خبر: 3843873
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

رژه نیروهای مسلح مستقر در فارس/ دفاع همچنان ادامه دارد

گروه اجتماعی ـ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس به میزبانی سپاه فجر در بلوار پاسداران شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیجی و غیره امروز، 31 شهریورماه به میزبانی سپاه فجر فارس در بلوار پاسداران شیراز برگزار شد.
در این مراسم قبل از رژه یگان‌های پیاده، زرهی و موتوری استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس و همچنین فرمانده سپاه فجر فارس سخنرانی كردند.
سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم بر این نكته تأكید كرد كه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت فرماندهی كل قوا آمادگی كامل برای مقابله با هرگونه تهدید را دارند.
وی با بیان اینكه امروز مشاهده می‌كنیم كه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه كشورمان با دست پر در سازمان ملل متحد حاضر می‌شوند، گفت: بحمد الهی تمام مسئولان و خدمتگزاران نظام حول محور رهبر معظم انقلاب تلاش‌های هدفمندی را برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌كنند.
غیاثی با تأكید بر اینكه دفاع برای حفظ آرمان‌های امام و انقلاب همچنان ادامه دارد، گفت: ملت ایران و نیروهای مسلح همواره بر سر عهد و پیمانی كه با امام و شهدا بسته‌اند، ایستاده‌اند.
فرمانده ارشد سپاه در استان فارس ادامه داد: امروز همگی گوش به فرمان مقام معظم رهبری اهداف انقلاب را دنبال خواهیم كرد و در مقابل توطئه‌های دشمنان با اخلاص و آمادگی كامل و متحد ایستادگی می‌كنیم.
انتهای پیام

captcha