اتحاد دولت و ملت؛ شاخص دفاع مقدس/ به دانش روز مسلح شویم
کد خبر: 3843869
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

اتحاد دولت و ملت؛ شاخص دفاع مقدس/ به دانش روز مسلح شویم

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس با یادآوری شاخص‌های دوران دفاع مقدس گفت: اتحاد و هم‌افزایی ملت و دولت و نیروهای مسلح اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج یكی از شاخص‌های اصلی دوران دفاع مقدس است.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح كه به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در شیراز برگزار شد، یاد امام راحل و شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی‌داشت و گفت: بحمد الهی روز به روز بر اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا افزوده می‌شود.
وی، افزوده شدن اقتدار ایران را مرهون رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و رشادت‌های فرزندان ملت ایران در قالب نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برشمرد و افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های مردان عرصه دفاع و نبرد و کسانی است که همه هستی و سرمایه خویش را در راه دفاع از کشور و انقلاب به میدان آوردند و با جانفشانی و از خودگذشتگی سبب شدند که برگ زرین دیگری در تاریخ ملت بزرگ ایران افزوده شود.
رحیمی، هفته دفاع مقدس را فرصتی برای یادآوری ایثار، رشادت و شهادت بزرگمردان كشور دانست و گفت: اتحاد و هم‌افزایی ملت و دولت و نیروهای مسلح اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج یكی از شاخص‌های اصلی دوران دفاع مقدس است.
استاندار فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گنج بودن دوران دفاع مقدس گفت: همان‌طور كه معظم‌له فرمودند آن دوران گنجینه بزرگی است كه می‌توانیم از آن به خوبی استفاده كنیم كه هم مایه افتخار و عزت و سربلندی ملت ایران و هم یك توشه خوب برای حركت در مسیر انقلاب است.
وی به اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی اشاره كرد و گفت: بحمد الهی امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در آمادگی كامل به سر می‌برند و مدافع منافع ملت، ارزش‌ها و كیان جمهوری اسلامی در تمام نقاط هستند كه به چنین نیروهایی افتخار می‌كنیم.
رحیمی با بیان اینكه نیروهای مسلح در سایه رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب برای كشور و ملت ایران سرافرازی به ارمغان آورده‌اند، گفت:‌ ملت ایران امروز در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می‌تواند در منطقه به عنوان یك قدرت برتر، گفتمانی مسلط را ارائه كند.
استاندار فارس تأكید كرد: امروز محور مقاومت گوش به فرمان مقام معظم رهبری از منافع كشور و ملت ایران در مقابل تهدیدات دشمنان دفاع خواهد كرد.
وی همچنین اهمیت ارتقای دانش در كشور تأكید كرد و گفت: برای حفظ منافع جمهوری اسلامی باید خود را به دانش روز در مقابل استكبار جهانی مسلح كنیم و همواره آماده مقابله با تهدیدهای دشمنان باشیم كه بحمد الهی این مسئله در دستور كار نیروهای مسلح ایران قرار دارد.
رحیمی با یادآوری پیشرفت‌های نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی گفت: نیروهای مسلح با تكیه بر توان داخلی و با اعتقاد بر اینکه پشتوانه آن‌ها ملت سرافراز و با فرهنگ ایران اسلامی است به پیشروی‌های خود در مرزهای معنویت و گذشتن از مرزهای دانش و تلاش در جهت نظم و آمادگی بیشتر ادامه خواهند داد و هر روز بالنده‌تر از همیشه در صحنه حاضر خواهند بود.
استاندار فارس همچنین سه مؤلفه ملت، نیروهای مسلح و رهبر معظم انقلاب را پشتوانه‌های دولت برشمرد كه می‌تواند مدافع خوبی برای دفاع از منافع كشور و مردم و نظام باشد.
انتهای پیام

captcha