تكریم یاد اولین شهید مدافع حرم استان فارس در میمند
کد خبر: 3843678
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

تكریم یاد اولین شهید مدافع حرم استان فارس در میمند

گروه اجتماعی ـ در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت اولین شهید مدافع حرم استان فارس و سومین شهید در كشور در میمند برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید جهان‌پور شریفی، اولین شهید مدافع حرم استان فارس و سومین شهید در سطح كشور و همچنین ٣٣ شهید عاشورایی روستای پرزیتون میمند شب گذشته، 29 شهریورماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این روستا برگزار شد.
در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور روستای پرزیتون و روستاهای اطراف وهمچنین شهر میمند و مهمانانی از سراسر استان وشهرستان برگزار شد، برخی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین مسئولان بخش میمند حضور داشتند.
همچنین در این مراسم خدام آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) به همراه پرچم متبرک حرم مطهر حضور پیدا کردند و گروه تواشیح و همخوانی شمیم حسینی وابسته به این آستان مقدس به اجرای برنامه پرداختند.
خوشآمدگویی به حضار توسط فرمانده سپاه میمند انجام شد و در ادامه‌ مراسم سردار حسینی، فرمانده تیپ۳۳ المهدی جهرم به ایراد سخنرانی پرداخت.
اجرای گروه سرود توسط گروه مصباح الهدی لارستان وهمچنین گروه سرود پایگاه مقاومت فاطمةالزهرا(س) روستای پرزیتون از دیگر برنامه‌های مراسم بود.
مراسم مذكور با پخش کلیپ‌هایی از زندگی شهید جهان‌پور شریفی و ۳۳ شهید والامقام روستا مراسم حال و هوای دیگری پیدا کرد که با روایتگری زیبای محمد امیری این حال و هوای معنوی تکمیل شد.
در این مراسم همچنین از پایگاه مقاومت شهید بهشتی پرزیتون به دلیل کسب رتبه اول استان در جشنواره مالک اشتر تقدیر به عمل آمد.
در حاشیه این مراسم باشکوه نمایشگاه کتاب دفاع مقدس برپا بود که در آن بیش از پنجاه عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته بود.
انتهای پیام

captcha