محدودیت‌های ترافیکی رژه 31 شهریور در شیراز اعلام شد
کد خبر: 3843668
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

محدودیت‌های ترافیکی رژه 31 شهریور در شیراز اعلام شد

گروه اجتماعی ـ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس، محدودیت‌های ترافیكی رژه 31 شهریور در شیراز را اعلام كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، مصطفی عباسی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس امروز، 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و رژه 31 شهریورماه، شاهد حضور گسترده مردم و حجم سنگین تردد در معابرخواهیم بود كه دراین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی با آمادگی کامل اقدامات لازم برای ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در کلیه معابرمنتهی به مراسم رژه را انجام می‌دهند.
وی افزود: با توجه به حضور مردم درمراسم و تردد عابرین پیاده خطربرخورد با آن‌ها دور از انتظارنیست، پس لازم است رانندگان ضمن توجه کامل به جلو و رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد به این توصیه مهم بیش از پیش توجه كنند.
عباسی همچنین به رانندگان توصیه كرد در هنگام اجرای مراسم و تا پایان آن از آوردن وسایل نقلیه شخصی اعم از سواری و موتور سیکلت اکیدا خودداری كنند.
رئیس پلیس راهور فارس ادامه داد: شهروندانی که بنا به ضرورت (معلولیت جسمی، جانبازی) مجبور به استفاده از وسایل نقلیه شخصی هستند، وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های عمومی اطراف اجرای مراسم پارک كنند.
وی بیان كرد: از پارک و رها كردن وسایل نقلیه در معابر منتهی به اجرای مراسم بنا به اهمیت مسایل ترافیکی و امنیتی جدا خودداری كنند در غیر این صورت وسایل نقلیه به پارکینگ انتقال داده می‌شود.
عباسی یادآور شد: پلیس راهنمای شهروندان است و مردم با اطاعت‌پذیری و توجه به فرمان پلیس، ایمن و سریع به مقصد مورد نظر خواهند رسید.
رئیس پلیس راهور فارس همچنین گفت: شهروندان توجه كنند كه موتورسیکلت جزئی از وسایل نقلیه است و راکبان موتور سیكلت موظف به رعایت مقرارات راهنمایی و رانندگی بوده و به توصیه‌های ابلاغی توجه ویژه كنند.
عباسی همچنین به تشریح ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیكی در مسیرهای منتهی به رژه پرداخت و گفت: بلوار شهید رجایی ابتدای ورودی روگذر معلم به سمت بلوار پاسداران، تقاطع غیر همسطح معلم به‌سمت بلوار پاسداران، خیابان زنده یاد علی رضایی از مسیر خیابان ایمان شمالی، خیابان شهید سبحانی از سمت قدوسی غربی و بلوار پاسداران، خیابان شهید محلاتی از سمت قدوسی غربی و بلوار پاسداران، بلوار پاسداران روی پل غیر همسطح یادگار امام(ره) به سمت تقاطع معلم، بلوار مطهری جنوبی ورودی کنارگذر به سمت بلوارپاسداران مسیرهایی هستند كه محدودیت‌های ترافیكی در آن‌ها اعمال خواهد شد.
انتهای پیام

captcha