رونمایی از دو كتاب حوزه دفاع مقدس در شیراز
کد خبر: 3843633
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

رونمایی از دو كتاب حوزه دفاع مقدس در شیراز

گروه فرهنگی ـ نشست رونمایی و بررسی دو کتاب «سنگر علاف‌ها» و «پیرمرد و حوری» نوشته اکبر صحرایی روز سه‌شنبه، دوم مهرماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، نشست رونمایی و بررسی دو کتاب «سنگر علاف‌ها» و «پیرمرد و حوری» از اکبر صحرایی با حضور نویسنده اثر و جمعی از فرهنگ‌وران در روز سه‌شنبه، دوم مهرماه ساعت 9:30 در سالن کتابدار اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس برگزار خواهد شد.

قرار است در این نشست فرهنگی، عبدالرضا قیصری به عنوان منتقد این برنامه، به بررسی کتاب و ارائه دیدگاه خود در این خصوص بپردازد.

این دو کتاب، آثاری در حوزه دفاع مقدس است و تاکنون از این نویسنده بیش از ۳۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در قالب رمان، داستان کوتاه و بلند، زندگی‌نامه، خاطرات و طنز به نگارش در آمده است.

کتاب «سنگر علاف‌ها» برخی از ماجراهای دفاع مقدس را با زبان طنز برای نسل جوان و نوجوان بازگو می‌کند. این کتاب اردیبهشت‌ماه امسال به وسیله انتشارات به نشر آستان قدس وارد بازار شد.

مجموعه داستان «پیرمرد و حوری» نیز در ۲۲ داستان به روایت حماسه دفاع مقدس  پرداخته است. این کتاب هرچند برای گروه بزرگسال نوشته شده، اما می‌تواند برای مخاطبان نوجوان هم جذاب باشد. نویسنده در این کتاب با نگاه انسانی به بررسی جنگ تحمیلی پرداخته است.

انتهای پیام

captcha