آغاز پذیرش مرحله مقدماتی چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی
کد خبر: 3843476
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

آغاز پذیرش مرحله مقدماتی چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی

گروه مسابقات ــ پذیرش مرحله مقدماتی چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در 31 استان کشور آغاز شده است.

به گزارش ایکنا؛ بنا بر اعلام دبیرخانه برگزاری چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی، پذیرش مرحله مقدماتی این دوره از جشنواره هم‌اکنون در استان‌های مختلف کشور آغاز شده است.

علاقه‌مندان به میزبانی مرحله مقدماتی جشنواره تا روز 15 مهرماه فرصت دارند تا نسبت به اعلام آمادگی و دریافت اطلاعات در زمینه نحوه اجرای جشنواره در استان خود اقدام کنند که در این رابطه نیز شهرهای کوچک و کم‌برخوردار در اولویت قرار دارند.

همچنین، مرحله فینال انتخابی جشنواره نیز در پنج منطقه از کشور برگزار می‌شود و فینال فینالیست‌های چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی نیز طی دهه فجر در تهران برگزار خواهد شد.

تمامی مراحل مقدماتی و نیمه‌نهایی این دوره از جشنواره تلاوت‌های مجلسی که در ۳۱ استان برپا می‌شود، در شهرها و مناطق محروم این استان‌ها برگزار و هیچ یک از مراحل مختلف در مراکز استان‌ها و شهرهای پرجمعیت برپا نخواهد شد.

یادآور می‌شود، مرحله فینال چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی شامل مرحله کشوری پنج منطقه در نظر گرفته شده از اول تا دهم دی‌ماه سال جاری و مرحله فینال فینالیست‌های این دوره از جشنواره نیز طی روز 27 دی‌‌ماه در محل حسینیه صاحب‌الزمانی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha