حجت‌الاسلام رضوی اردكانی؛ خطیب این هفته نماز جمعه شیراز
کد خبر: 3843304
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

حجت‌الاسلام رضوی اردكانی؛ خطیب این هفته نماز جمعه شیراز

گروه سیاست و اقتصاد ـ ستاد برگزاری نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شیراز، برنامه‌های هفته چهارم شهریورماه سال ۱۳۹۸ را اعلام كرد كه در آن نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوفاضل رضوی اردكانی، امام جمعه موقت شیراز اقامه خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، برنامه‌های هفته چهارم شهریورماه سال ۱۳۹۸ از سوی ستاد برگزاری نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شیراز اعلام شد كه در آن برنامه‌هایی نظیر ذكر مصیبت اهل بیت(ع)، ذكر نكات شرعی، سخنرانی پیش از خطبه‌ها، خطبه نماز جمعه و میز خدمت برخی از ادارات استان تدارك دیده شده است.
خطیب و امام جمعه این هفته شیراز، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدابوفاضل رضوی اردكانی، امام جمعه موقت شیراز است كه قبل از خطبه ایشان برنامه‌های جانبی از سوی ستاد نماز جمعه برگزار می‌شود.
در ساعت 12:05 تا 12:15 آیاتی چند از كلام‌الله مجید پخش خواهد شد و در ساعت ۱۲:15 تا ۱۲:۳۰ ذكرمصیبت اهل بیت(ع) و سوگواری حسینی اجرا می‌شود.
همچنین از ساعت 12:30 تا 12:45 امیر رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، به سخنرانی خواهد پرداخت و از ساعت 12:45 تا 12:53 ذكر نكات شرعی انجام می‌شود و بعد از آن خطبه‌های نماز جمعه توسط خطیب این هفته ایراد شده و سپس نماز جمعه اقامه خواهد شد.
در این هفته میز خدمت شهرداری منطقه 8 شیراز در محل مصلی نماز جمعه برپا خواهد شد و مسئولان آن به ارباب رجوعان پاسخ خواهند داد.
یادآور می‌شود، نماز جمعه شیراز در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به عنوان بزرگترین شبستان شیعی جنوب كشور اقامه می‌شود.
انتهای پیام

captcha