توزیع بسته‌های مهر تحصیلی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان در شیراز
کد خبر: 3843179
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

توزیع بسته‌های مهر تحصیلی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان در شیراز

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از توزیع ۸۰۰ بسته مهر تحصیلی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان میان دانش‌آموزان شیراز خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به در پیش‌رو بودن آغاز سال تحصیلی جدید گفت: چندین سال است كه سازمان اوقاف و امور خیریه در آستانه بازگشایی مدارس، اقدام به توزیع بسته‌های مهر تحصیلی می‌كند.

وی با بیان اینكه این بسته‌ها از محل موقوفات دارای با نیت مرتبط تهیه و توزیع می‌شوند، افزود: در سال جاری 800 بسته مهر تحصیلی به ارزش 100 میلیون تومان در میان دانش‌آموزان شیراز توزیع خواهد شد.

موسوی اظهار كرد: مراسم نمادین توزیع این بسته‌ها همراه با تجلیل از دانش‌آموزان نمونه در روز شنبه، 30 شهریورماه در حرم علی‌بن حمزه(ع) با حضور مدیران كل كمیته امداد و آموزش و پرورش و اوقاف فارس برگزار خواهد شد.

مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: این بسته‌های مهر تحصیلی از محل موقوفه حاج عباس علی عطار مشهور به تاجر شیرازی تأمین شده است.

وی با بیان اینكه این بسته‌ها میان دانش‌آموزان سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم توزیع خواهد شد، گفت: این بسته‌ها شامل كیف و لوازم‌التحریر متناسب با مقطع تحصیلی آنان است.

موسوی با بیان اینكه این كار در سایر شهرستان‌ها هم متناسب با نیات موقوفات آن‌ها انجام می‌شود، گفت: البته برخی موقوفات دیگر هم هستند كه ممكن است بخشی از نیات آن‌ها كمك به تحصیل دانش‌آموزان است كه سعی می‌كنیم از محل آن موقوفات هم بسته‌های مهر تحصیلی برای دانش‌آموزان مهیا كنیم.
انتهای پیام

captcha