«تعزیت خورشید» در بوستان دانشجو
کد خبر: 3842530
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

«تعزیت خورشید» در بوستان دانشجو

‌گروه جامعه ــ تعزیت خورشید یکی از برنامه‌های جلوه سوگ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که در روز‌های ۲۶ و ۲۷ شهریورماه، در بوستان دانشجو برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۱، تعزیت خورشید یکی از برنامه‌های جلوه سوگ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که در روز‌های ۲۶ و ۲۷ شهریورماه، در بوستان دانشجو برگزار می‌شود.
 
در این برنامه که با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگو‌های دینی و پاسداشت هنر اصیل ایرانی - شیعی تعزیه با مشارکت شهرداری منطقه ۱۱ برگزار می‌شود، گروه تعزیه امام حسن مجتبی‌(ع) به سرپرستی رضا علی‌خانی، اقدام به اجرای تعزیه حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) و حضرت علی‌اکبر‌(ع) می‌کند.
 
به تصویر کشیدن حماسه و وفاداری حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) و قبول نکردن امان‌نامه و شرح رشادت‌های حضرت علی‌اکبر‌(ع) که می‌تواند در دوران فعلی به عنوان سرمشق زندگی قرار گیرد، نکات برجسته این تعزیه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این تعزیه طی روز‌های ۲۶ و ۲۷ شهریورماه، از ساعت ۱۷ به بوستان دانشجو واقع در چهارراه ولیعصر(عج) مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با شماره ۵۵۴۲۳۳۵۳ تماس گیرند.
 
انتهای پیام
captcha