قدردانی دبیرخانه حسینیه ایران از حضور مردم در گردهمایی عاشوراییان
کد خبر: 3841038
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
با صدور بیانیه‌ای مطرح شد؛

قدردانی دبیرخانه حسینیه ایران از حضور مردم در گردهمایی عاشوراییان

گروه اجتماعی ــ دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران با صدور بیانیه‌ای از حضور ده‌ها هزار نفری مردم دارالعباده یزد و عزاداران حسینی در گردهمایی بزرگ عاشوراییان در میدان امیرچخماق قدردانی کرد.

قدردانی دبیرخانه حسینیه ایران از حضور مردم در گردهمایی عاشوراییانبه گزارش ایکنا از یزد، دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران با صدور بیانیه‌ای از حضور ده‌ها هزار نفری مردم دارالعباده یزد و عزاداران حسینی در گردهمایی بزرگ عاشوراییان در میدان امیرچخماق قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: «سرت افتاده ولی یاد تو از سر نرود... به راستی کدام عشق، قرن‌های قرن، چنین زنده و پرحرارت در جان و دل‌ها می‌تپد که اینگونه صدای ضربانش را در قلب حسینیه ایران، امیرچخماق یزد شنیدیم؟ این شور حسینی است که دل‌های مردم دارالعباده یزد را چنان با مهر خویش گره زده که همدوش هم، در سایه یک علم گردهم آمدند. عاشورا تجلی وحدت است و حسینیه ایران در هفتمین روز محرم، در حماسه‌ای زیبا و ماندگار، تجدید میثاق عزاداران حسینی را با شهیدان کربلا به تماشا گذاشت. درود بر شور و شعور حسینی شما عاشقان که با بصیرت و معرفت در اجتماع پرشور ده‌ها هزار نفری عاشوراییان، روایتی دیگر از عشق به حسین(ع) و یارانشان را به تماشا گذاشتید. همراهی مسئولان محترم، هیئت‌های عزاداری حسینیه ایران و آحاد مردم ولایتمدار یزد روایت این حماسه باشکوه بود. دل‌های تک تک شما عزاداران یزدی، حسینیه ایران است؛ شور حسینی‌تان برقرار».

یادآور می‌شود، در اجتماع بزرگ عاشوراییان یزد قریب به 50 هزار نفر از مردم یزد حضور یافتند و ضمن عزاداری برای سید و سالار شهیدان، ابا عبدالحسین(ع) و یاران و اهل بیت ایشان، با امام شهدای کربلا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام

captcha