خانواده شهید مدافع حرم در یزد تجلیل شدند
کد خبر: 3838512
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

خانواده شهید مدافع حرم در یزد تجلیل شدند

گروه اجتماعی- خانواده شهید مدافع حرم «شهید سیدمهدی سادات» در حاشیه گردهمایی طلایه داران عرصه فرهنگ دینی و تبلیغ تجلیل شدند.

خانواده شهید مدافع حرم در یزد تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، در حاشیه گردهمایی طلایه داران عرصه فرهنگ دینی و تبلیغ 7 شهریورماه در محل مسجد روضه محمدیه استان یزد از خانواده شهید مدافع حرم «شهید سیدمهدی سادات» تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، ائمه جماعت استان، تعدادی از مدیران دستگاه‌ها برگزار شد از حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان یزد تقدیر و حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی که پیش از این دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد بود، به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان یزد معرفی شد.

در این مراسم تعدادی از ائمه جماعت و برخی از طلاب درخواست‌های خود را مطرح کردند و خواستار این مسئله بودند که تمام مدیران اجرایی به خصوص سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف در مراسم‌های مردمی و نماز جماعت مساجد شرکت کرده و از نزدیک فعالیت‌های امامان جماعت را رصد کنند. 

 

انتهای پیام

captcha