برپایی پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در میادین اصلی شهرهای کردستان
کد خبر: 3838470
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

برپایی پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در میادین اصلی شهرهای کردستان

گروه اجتماعی- پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» در میدان اصلی تمام شهرهای کردستان برپا شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدرسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد کردستان امروز، هفتم شهریورماه در مراسم نمادین این پایگاه‌ها در میدان آزادی شهر سنندج با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در سه مرحله اظهار کرد: مرحله اول جشن عاطفه‌ها در پایگاه‌های میادین اصلی شهرها، مرحله دوم در مصلی‌های نماز جمعه و مرحله سوم هم در مدارس استان اجرا می‌شود.
وی به برپایی پایگاه‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در میادین اصلی تمام شهرهای استان افزود: دومین مرحله جشن عاطفه‌ها بین مردم متدین استان کردستان فردا، هشتم شهریورماه در مصلا‌های نماز جمعه استان اجرا خواهد شد.
شیخی‌زاده بیان کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در یک هزار مدرسه استان دهم مهرماه نیز برپا می‌شود، همچنین ۳۳ مرکز نیکوکاری هم به صورت مردمی کمک‌های نیکوکاران را جمع‌آوری می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد کردستان اعلام کرد: مردم خیر و نیکوکار استان سال گذشته در قالب جشن عاطفه‌ها بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به نیازمندان اهدا کردند.
وی ادامه داد: پیش‌بینی امسال ما جمع‌آوری بیش از ۲ میلیارد تومان کمک مردمی است که بلافاصله بعد از جمع‌آوری در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.
ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت شهر سنندج هم در ادامه اظهار کرد: مردم استان کردستان، مردمانی نیکوکار و خیر هستند که هر سال در جشن عاطفه‌ها حضور پرشوری داشته‌ و عاطفه خود را با نیارمندان تقسیم کرده‌اند.
یادآور می‌شود؛ مدیرکل کمیته امداد کردستان، امام جمعه و فرماندار سنندج در این مراسم نمادین کمک‌های نقدی خود را به صندوق جمع آوری کمک‌های مردمی واریز کردند.
انتهای پیام

captcha