جشن عاطفه‌ها در۱۲۰۰ مدرسه استان اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3837252
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

جشن عاطفه‌ها در۱۲۰۰ مدرسه استان اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل گفت: اجرای جشن عاطفه‌ها از اول مهرماه و با شروع سال تحصیلی آغاز و در ۱۲۰۰ مدرسه در نواحی و مناطق نوزده‌گانه سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

جشن عاطفه‌ها در۱۲۰۰ مدرسه استان اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل، صبح امروز، سوم شهریورماه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: باتوجه به اینکه با مرور زمان به مهرماه و سال تحصیلی و زمان خرید لوازم مدرسه نزدیک می‌شویم در حال حاضر ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان سطح استان اردبیل که تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قرار دارند چشم انتظار کمک‌های دانش‌آموزان و مردم در قالب جشن عاطفه هستند.

وی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان اردبیل در ۱۲۰۰ مدرسه خبر داد و افزود: امسال در استان اردبیل اجرای جشن عاطفه‌ها از اول مهرماه و با شروع سال تحصیلی آغاز می‌شود و در ۱۲۰۰ مدرسه در نواحی و مناطق نوزده‌گانه سطح استان اردبیل برگزار می‌شود که امیدواریم مردم همانند سال‌های گذشته یاری‌گر دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت باشند.

توحیدی با تاکید به اینکه امسال در میزان توزیع پاکت‌های جشن عاطفه‌ها افزایش داریم تصریح کرد: در سال گذشته ۱۷ هزار پاکت در راستای جمع‌آوری مشارکت‌های مردمز در جشن‌های عاطفه در سطح مدارس به دانش‌آموزان توزیع شده بود که امسال در این میزان پاکت‌ها افزایش خواهیم داشت و تعداد پاکت‌ها را به ۲۰ هزار پاکت می‌رسانیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل با اشاره به جشن عاطفه‌های سال گذشته در مدارس استان اردبیل بیان کرد: در سال گذشته در مدارس استان اردبیل جشن‌های عاطفه به خوبی و در سطح بسیار بالایی در ۸۰۰ مدرسه در سطح استان برگزار شد و بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری شد که کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در همان برای دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت آن مدرسه اهدا شد.

وی از اجرای طرح «نان مهربانی» در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: طرح «نان مهربانی» امسال در استان اردبیل اجرا می‌شود که در این طرح در استان اردبیل ۵۰ نانوایی با مشارکت خیّرین فعالیت می‌کنند و این طرح «نان مهربانی» در راستای تأمین و تهیه نان‌های مورد نیاز خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha