كمك 700 میلیون تومانی خیر شیرازی برای تهیه تجهیزات پزشكی
کد خبر: 3834991
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

كمك 700 میلیون تومانی خیر شیرازی برای تهیه تجهیزات پزشكی

گروه اجتماعی ـ در راستای ارتقای سطح خدمات سلامت، فاطمه خواجه، استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی تفاهم‌نامه‌ای با مجمع خیرین تامین سلامت فارس، مبلغ هفت میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات پزشکی اهدا کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، علی‌اكبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس امروز، 23 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به عملکرد چشمگیر خیرین در زمینه ساخت‌وساز، به ویژه بیمارستان‌سازی، هم‌اکنون طبق نیازسنجی در مجمع خیرین تامین سلامت فارس، لزوم مشارکت خیرین در تهیه و به‌روزرسانی تجهیزات پزشکی مشهود است.
وی افزود: فاطمه خواجه، استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز و از خیرین عرصه سلامت، با نیت ارائه خدمات با کیفیت تر به بیماران، مبلغ هفت میلیارد ریال را برای تهیه تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهید آیت‌الله دستغیب شیراز اهدا کرد.
حمید پناهیان، مدیر بیمارستان شهید آیت‌الله دستغیب شیراز نیز گفت: این تجهیزات در آزمایشگاه پاتولوژی این بیمارستان مستقر و به بهره‌برداری رسیده که شامل دستگاه «پروسسور بافتی» به مبلغ سه میلیارد ریال، دستگاه «میکروتوم» به مبلغ سه میلیارد ریال و دستگاه «پارافین دیسپنسر» به مبلغ یک میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این بیمارستان ماهانه بین ۶۰۰ تا ۷۵۰ عمل جراحی انجام می‌شود، وجود آزمایشگاه پاتولوژی در این بیمارستان برای سرعت بخشیدن در روند تشخیص ضروری بوده و با استقرار و راه‌اندازی این آزمایشگاه، دیگر نیاز به ارسال نمونه‌های تشخیصی به مراکز دیگر نیست، همچنین در گذشته نمونه‌های تشخیصی، با همکاری آزمایشگاه پاتولوژی بیمارستان حافظ انجام می‌شد.
انتهای پیام

captcha