مسئولان به منویات رهبری درباره جهاددانشگاهی توجه داشته باشند
کد خبر: 3833360
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

مسئولان به منویات رهبری درباره جهاددانشگاهی توجه داشته باشند

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره جهاددانشگاهی به خصوص در دیدار اخیر ایشان با ائمه‌جمعه، خواستار توجه مسئولان به این منویات شد و بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های این نهاد انقلابی تأكید كرد.

اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 16 مرداد، سالروز تشكیل جهاددانشگاهی گفت: تأسیس جهاددانشگاهی یكی از حركت‌های بسیار خوب بعد از انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینكه جهاددانشگاهی همواره در حوزه مهارت‌افزایی بسیار فعال بوده است، افزود:‌ این نهاد انقلابی از بعد از انقلاب تاكنون فعالیت‌های بسیار با ارزشی را انجام داده است و روز به روز در مأموریت‌هایش موفق بوده است و همین مسئله باعث محبوبیت مردمی آن شده است.

قاسمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاددانشگاهی به خصوص در دیدار اخیر ایشان با ائمه جمعه كه خواستار استفاده مسئولان از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی شدند، گفت: مسئولان باید به منویات معظم‌له در این زمینه توجه داشته باشند چرا كه به وسیله این ظرفیت‌ها می‌توان بسیاری از مشكلات كشور را برطرف كرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس به فعالیت‌های پژوهشی جهاددانشگاهی اشاره كرد و گفت: موفقیت تنها به كسب علم به دست نمی‌آید و باید این علم و پژوهش تبدیل به عمل شود كه بحمد الهی جهادگران جهاددانشگاهی طی سال‌های پس از انقلاب این مسئله را به خوبی به منصه ظهور رسانده‌اند.

سرمایه‌گذاری برای كشور
وی با یادآوری فعالیت‌های اشتغالزایی جهاددانشگاهی گفت: از آنجا كه جهادانشگاهی فعالیت‌های بسیار خوبی در این عرصه انجام می‌دهد، مسلماً بها دادن به این نهاد انقلابی، نوعی سرمایه‌گذاری برای كشور محسوب شده و موجب شكوفایی ظرفیت‌های آن خواهد شد.

قاسمی همچنین به فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی اشاره كرد و گفت: جهاددانشگاهی فعالیت‌های بسیار خوبی در عرصه ترویج فرهنگ دینی و قرآنی انجام داده است كه به وسیله راه‌اندازی خبرگزاری ایكنا این مسئله را به خوبی دنبال می‌كند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با تأكید بر اینكه جهاددانشگاهی همواره در بحث ترویج فرهنگ دینی و قرآنی پیشگام بوده است، گفت: در بازدیدی از جهاددانشگاهی و دفتر خبرگزاری ایكنا شعبه فارس داشتم به خوبی این مسئله را مشاهده كردم كه جهادگران و خبرنگاران ایكنا، ترویج فرهنگ دینی و قرآنی را با جدیت دنبال می‌كنند.
انتهای پیام

captcha