تشکیل کمیته‌های شهر خلاق فرهنگی و هنری در شهرستان‌های مختلف فارس
کد خبر: 3832787
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

تشکیل کمیته‌های شهر خلاق فرهنگی و هنری در شهرستان‌های مختلف فارس

گروه فرهنگی ـ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از تشكیل كمیته‌های شهر خلاق فرهنگی و هنری در شهرستان‌های مختلف این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نشست شورای بررسی طرح شهرهای خلاق فرهنگی و هنری فارس با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و امور رسانه ، مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی، محسن پرهیزگار، مسئول حراست، سید علی اکبر موسوی، مسئول امور شهرستان ها، روح الله رنجبری، رئیس گروه سینمایی، هادی ورشویی، رئیس گروه هنری این اداره‌کل برگزار شد.
صابر سهرابی در این نشست بر اهمیت این طرح تأکید کرد و گفت: اهمیت این طرح زمانی مشخص می‌شود که بدانیم در صورت موفقیت و کسب عنوان شهر خلاق در یک حوزه فرهنگی یا هنری توسط هر شهری، آن شهر به عنوان محور فعالیت‌های کشوری در آن حوزه خواهد بود.
سهرابی ادامه داد: پیش از این نیز با ابلاغ این طرح به شهرستان‌ها، در سراسر استان فارس کمیته‌های شهر خلاق فرهنگی و هنری تشکیل شده است و تاکنون ٥ شهرستان طرح‌های خود را ارائه کرده‌اند.
یادآور می‌شود، در این نشست دبیرخانه طرح شهر خلاق فرهنگ و هنر نیز راه‌اندازی شد که صاحبان طرح می‌توانند طرح خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha