تجدید میثاق ‌اصحاب رسانه فارس با شهدا در طلیعه هفته خبرنگار
کد خبر: 3832062
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

تجدید میثاق ‌اصحاب رسانه فارس با شهدا در طلیعه هفته خبرنگار

گروه اجتماعی ــ در آغاز هفته خبرنگار، جمعی از اصحاب رسانه فارس با حضور در گلزار شهدای شیراز با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق كردند.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ همزمان با آغاز هفته خبرنگار، طبق سنت هر ساله، مراسم تجدید میثاق اصحاب رسانه فارس با آرمان‌های شهدا امروز، 12 مردادماه جاری در گلزار شهدای شیراز برگزار شد.

در این مراسم جمعی از خبرنگاران و عكاسان خبری رسانه‌های مكتوب و فضای مجازی استان فارس همراه با مدیركل و معاونان اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس حضور داشتند.

صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه این مراسم گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن هفته خبرنگار برنامه‌های متنوع و متعددی در سطح استان فارس برگزار خواهد شد.

وی افزود: امروز نخستین برنامه هفته خبرنگار را در گلزار شهدای شیراز برگزار كرده‌ایم تا از این طریق تجدید میثاقی دوباره با اصحاب راه سعادت را ببندیم.

سهرابی اظهار كرد: امروز آمده‌ایم تا با شهدا عهد ببندیم كه راه آنان را با قلم‌های خود ادامه خواهیم داد و در جهت اعتلای فرهنگ و هنر ناب جمهوری اسلامی ایران تا پای جان تلاش خواهیم كرد.

در ادامه این روز، مراسم افتتاح نمایشگاه عكس عكاسان خبری فارس در ایستگاه نمازی متروی شیراز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
انتهای پیام

captcha