شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مولود انقلاب است
کد خبر: 3832021
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مولود انقلاب است

گروه اجتماعی ــ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه این نهاد مولود انقلاب است و همواره در راستای تحقق اهداف نظام گام بر‌می‌دارد، گفت: در حال حاضر در ۹۰۰ نقطه جمعیتی از کشور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی و برآمده از متن مردم آیین‌های انقلابی را برگزار می‌کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مولود انقلاب است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام عباس دانشی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز، دوازدهم مردادماه در جلسه‌ای درباره  گرامیداشت سالروز تأسیس شورای هماهنگی اسلامی به فرمان امام راحل گفت: پس از شکست رژیم پهلوی انقلاب اسلامی ایران در مسیر حرکت خود با جدیت قرار گرفت، از ابتدای انقلاب و حتی سال‌های منتهی به پیروزی مردم همیشه در صحنه حضور داشتند و امام راحل فرمودند تا مردم هستند انقلاب نیز هست.

وی با اشاره به اینکه هیچ مراسم نظامی در مراسم‌‌های انقلابی انجام نمی‌شود، اظهار کرد: مناسبت‌هایی همچون گرامیداشت روز ارتش و دفاع مقدس رژه نظامی را شاهد هستیم ولی در سالروز گرامیداشت 22 بهمن هر سال، این مراسم با مشارکت عموم مردم انجام می‌شود وهیچ‌گاه شاهد برنامه‌ای نظامی نبودیم.

دانشی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مولود انقلاب است و همواره در راستای تحقق اهداف نظام گام بر می‌دارد، اضافه کرد: در حال حاضر در 900 نقطه جمعیتی از کشور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی و برآمده از متن مردم آیین‌های انقلابی را برگزار می‌‌کند.

وی با بیان این نکته که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری آیین‌ها فقط هماهنگ‌کننده بوده و مردم همه‌کاره هستند، ادامه داد: راهپیمایی‌های مناسبتی و راهپیمایی خودجوش یکی از مظاهر جمهوریت اسلامی ایران است که پس از گذشته 40 سال هنوز هم بر قوت خود پابرجاست.

دانشی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در آیین‌های انقلاب اسلامی در کنار همه قوا، دولت‌ها و مسئولان سرمایه عظیمی است که باید در کنار حفظ و حراست از نظامی اسلامی ایران حفظ شود. همچنین برخی از افراد در مقام اصحاب مراسم جهت حضور در مراسم انقلابی قدمتی بیش از نیم قرن دارند، آنان از سال‌های قبل از پیروزی انقلاب در آیین‌های انقلابی حضور داشته و هنوز هم به عنوان برگزار‌کنندگان راهپیمایی‌ها حضور فعال دارند.

انتهای پیام

captcha