اعزام ۵ هزار نفر از نیازمندان فارس به اردو‌های زیارتی و آموزشی
کد خبر: 3830591
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

اعزام ۵ هزار نفر از نیازمندان فارس به اردو‌های زیارتی و آموزشی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از اعزام ۵ هزارو ۷۷۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان به اردو‌های زیارتی و آموزشی خبر داد.

محمد بذرافشان، مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینکه اردوهای زیارتی و آموزشی با هدف ایجاد فضای آموزشی و تربیتی برای مددجویان برگزار می‌شود، گفت: طی 4 ماهه ابتدایی امسال 5 هزار و 770 نفر از مددجویان تحت حمایت در این استان به اردوهای زیارتی و آموزشی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با اعزام مددجویان به اردوها، برای تقویت روحیه و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان تلاش می‌کند، افزود: از این تعداد، 1755 نفر به مشهد مقدس و قم، که یک هزار و 115 نفر از آنان در قالب شوق زیارت بودند؛ 22 نفر به عتبات عالیات، 557 نفر به حرم حضرت امام خمینی(ره) و 3 هزار و 436 نفر نیز به اردوهای آموزشی درون استانی اعزام شدند.

مدیرکل امداد فارس در پایان گفت: اردوهای زیارتی و آموزشی با هدف ایجاد فضای آموزشی و تربیتی برای زنان سرپرست خانوار، دانش‌آموزان، دانشجویان، نوعروسان، سالمندان و دختران در آستانه ازدواج برگزار شد.
انتهای پیام

captcha