تفاهم‌نامه همكاری میان جهاددانشگاهی و ارشاد فارس به امضا رسید
کد خبر: 3830565
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
به‌منظور اجرای برنامه‌های قرآنی مشترك؛

تفاهم‌نامه همكاری میان جهاددانشگاهی و ارشاد فارس به امضا رسید

گروه فعاليت‌های قرآنی ــ تفاهم‌نامه همكاری میان جهاددانشگاهی و اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به‌منظور اجرای برنامه‌های مشترك قرآنی به امضا رسید.

به گزارش ایكنا از فارس، در حاشیه بازدید صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از دفتر خبرگزاری ایكنا، تفاهم‌نامه همكاری میان این اداره‌كل و جهاددانشگاهی به‌منظور اجرای برنامه‌های مشترك قرآنی به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه دو طرف موافقت کردند که در موضوع اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با رویکرد قرآنی، برای اجرای همایش قرآن و مکتب‌های ادبی معاصر، بزرگداشت سید علیخان مدنی؛ برترین شارح صحیفه سجادیه، جشنواره طراحی المان‌های قرآنی، جشنواره شهود قدسی، کنگره ادبیات و قرآن(حافظ و قرآن) و همکاری در توسعه فعالیت‌های خبرگزاری ایکنا، با هم همکاری داشته باشند.

در این تفاهم‌نامه بر تشکیل کمیته‌ای متشکل از کارشناسان فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاددانشگاهی استان فارس برای اجرای دقیق برنامه‌های مدنظر تاکید شده است.

این تفاهم‌نامه که مدت آن 2 سال خواهد بود، با هدف نشر مفاهیم قرآنی از طریق اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در زمینه‌های گوناگون و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های 2 دستگاه منعقد شده است.
انتهای پیام

captcha