بازدید مدیركل ارشاد فارس از دفتر ایكنا
کد خبر: 3830541
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

بازدید مدیركل ارشاد فارس از دفتر ایكنا

گروه اجتماعی ــ مدیركل و معاونان اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از دفتر خبرگزاری ایكنا این استان بازدید كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 6 مردادماه همراه با جمعی از معاونان و مدیر امور رسانه این اداره‌كل از دفتر خبرگزاری ایكنا بازدید كرد.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت‌های خبرگزاری ایكنا در پوشش اخبار مذهبی استان، ایكنا را یك رسانه مرجع در این زمینه دانست و گفت: بارها مشاهده شده است كه علما و متدینین استان، منبع اخبار خود را خبرگزاری ایكنا اعلام كرده‌اند.

سهرابی به امضای تفاهم‌نامه همكاری میان اداره‌كل ارشاد فارس و جهاددانشگاهی این استان اشاره كرد و گفت: انعكاس تفاهم‌نامه در وزارت ارشاد بسیار مثبت و قابل دفاع برای دریافت بودجه است و امیدواریم كه این تفاهم‌نامه منجر به انعقاد تفاهم‌نامه‌های دیگری شود.

مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس و رئیس خبرگزاری ایكنا شعبه فارس نیز در این دیدار تأكید كرد كه خبرگزاری‌های ایكنا و ایسنا جزو رسانه‌های مستقل كشور هستند.

وی با بیان اینكه خبرگزاری ایكنا رویكرد كاملاً فرهنگی و اسلامی دارد، بر لزوم استفاده بیش از پیش از ظرفیت این خبرگزاری تأكید كرد.

محمدرضا خالصی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس نیز در این دیدار جهاددانشگاهی و رسانه‌های آن مثل ایكنا و ایسنا را یك پتانسیل قوی و بازویی برای دستگاه‌های فرهنگی استان توصیف كرد.

وی همچنین بر همگرایی دستگاه‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در این راستا تأكید كرد و گفت: جهاددانشگاهی همواره با حداقل امكانات كار جهادی انجام داده است كه نمونه‌ای از بروز و ظهور اقتصاد مقاومتی است.

زهرا عسكری، سردبیر خبرگزاری ایكنا شعبه فارس نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خبرگزاری ایكنا پرداخت و گفت: ایكنا افتخار این را دارد كه مقام معظم رهبری و به تبع ایشان نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه شهرهای مختلف كشور به عضویت افتخاری آن درآمده‌اند.

وی با بیان اینكه هدف غایی خبرگزاری ایكنا ترویج سبك زندگی ایرانی ـ اسلامی است و ارائه الگوی مناسب در این زمینه است، افزود: ایكنا رسانه مورد وثوق جامعه قرآنی،‌ متدینین و به خصوص علماست لذا می‌توان از ظرفیت این رسانه برای ترویج فرهنگ اسلامی بیش از پیش استفاده كرد.

یادآور می‌شود،‌ در انتهای این بازدید تفاهم‌نامه همكاری برای اجرای طرح‌های مذهبی میان اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و جهاددانشگاهی فارس به امضا رسید.
انتهای پیام

captcha