گشت‌های رضوییون در فارس به راه افتادند
کد خبر: 3829777
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
در راستای ارتقای امنیت اجتماعی؛

گشت‌های رضوییون در فارس به راه افتادند

گروه اجتماعی ــ معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس از اجرای گشت‌های رضوییون با همكاری بسیج در راستای ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، بهادر اسماعیلی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس امروز، 2 مردادماه در جمع خبرنگاران بیان كرد: فرماندهی انتظامی استان به عنوان یکی از متولیان تأمین نظم و امنیت در جامعه همواره از تمامی امکانات و تجهیزات سازمانی در راستای تأمین نظم وامنیت شهروندان بهره‌گیری می‌كند.

وی افزود: اهمیت امنیت در داخل استان بر کسی پوشیده نیست و رسیدن به نقطه مطلوب موضوعی است که با تعامل، همکاری و هم‌افزایی تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به ویژه نیروهای مسلح به دست خواهد آمد.

اسماعیلی بیان كرد: در این میان ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر بین فرماندهی انتظامی استان و سازمان بسیج و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم نیروهای بسیجی می‌تواند در افزایش احساس امنیت در جامعه و پیشگیری از وقوع جرم تأثیر بسزایی داشته باشد.

معاون عملیات پلیس فارس با اشاره به گسترش این نیروها در سراسر استان و امکان بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها در حوزه‌های مختلف گفت: استفاده از این ظرفیت، آن هم در شرایط حساس کنونی و استمرار توطئه‌های دشمنان انقلاب، علاوه بر افزایش توان پلیس استان در تأمین نظم و امنیت، اجرای فرامین مقام معظم فرماندهی کل قوا(مد ظله‌العالی) را نیز در پی خواهد داشت.

این مقام انتظامی با بیان اینكه گشت‌های مشترك رضوییون با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در سطح محلات انجام می‌شود، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، تعامل مشترك مجموعه انتظامی استان، سپاه فجر و دستگاه قضایی باعث اثربخشی بیشتر و موثر‌تر خواهد شد.
انتهای پیام

captcha