بهره‌مندی ۱۵ هزار مددجوی فارس از خدمات آگاه‌سازی و آموزش کمیته امداد
کد خبر: 3829193
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

بهره‌مندی ۱۵ هزار مددجوی فارس از خدمات آگاه‌سازی و آموزش کمیته امداد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: ۱۵ هزار و ۷۸۴ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۳ ماهه ابتدایی سال از خدمات آگاه‌سازی و آموزش این نهاد بهره‌مند شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل كمیته امداد فارس امروز، 31 تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد به ‌منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌ها و همچنین ارتقا سطح فکری، فرهنگی و اعتقادی ‌ اقدام به برگزاری دوره‌های آگاه‌سازی و آموزش می‌کند، اظهار کرد: در 3 ماهه ابتدایی امسال 15 هزار و 784 مددجوی استان از خدمات آگاه‌سازی و آموزش این نهاد بهره‌مند شدند.
وی با تصریح اینکه برنامه‌های آموزشی برای 9 گروه از مخاطبین در نظر گرفته شده است، گفت: کودکان 4 تا 7 سال، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی، دختران و پسران باز مانده از تحصیل، دختران و پسران بازمانده از ازدواج، زوج‌های جوان، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و مستعدین خودکفایی و اشتغال گروه‌های هدف آموزش هستند.
بذرافشان در ادامه به سرفصل‌های آموزشی اشاره کرد و افزود: این سرفصل‌ها شامل اخلاق اسلامی، احکام، قرآن، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، آمادگی برای ازدواج، اهمیت و فضیلت کار و تلاش در اسلام، همسرداری، مشاوره کودکان و نوجوانان، قصص قرآنی، مهارت‌های هنری و فرزندپروری می‌شود.
مدیرکل كمیته امداد استان فارس با بیان اینکه 15 هزار 784 مددجو از آموزش‌های مذکور بهره‌مند شدند، گفت: از این تعداد 310 کودک، 2 هزار و 190 نفر دانش‌آموز، 380 نفر دانشجویان و طلاب علوم دینی، ۵ هزار و 545 نفر جوانان بازمانده از ازدواج، ۳۶۰ نفر دختران و پسران بازمانده از تحصیل، 660 نفر زوج‌های جوان، 5 هزار و 429 نفر زنان سرپرست خانواده، 565 نفر از سالمندان و 345 نفر مستعدین اشتغال و خودکفایی بودند.
انتهای پیام

captcha