شكوفایی كشور نیازمند توجه به دانشگاه است
کد خبر: 3828878
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

شكوفایی كشور نیازمند توجه به دانشگاه است

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس‌ شكوفایی و رونق توسعه كشور را نیازمند توجه به دانشجو و دانشگاه دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، معاون‌توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس امروز، 30 تیرماه در مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دانشگاه فرهنگیان استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی، بر نقش و جایگاه فرهنگیان، دانشجویان، اساتید و جوانان در هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد.

وی با بیان اینکه ۷۴ درصد از شهدای جنگ جوانان ۱۷ تا ۲۴ ساله بودند، افزود: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب چهره‌های علمی و اساتید دانشجویان و دانش‌آموزان نقش برجسته‌ای داشتند امروز نیز در توسعه کشور نقش اثرگذار و تعیین کننده‌ای برعهده دارند.

معاون‌توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس یادآور شد: اگر به دانشجو و دانشگاه توجه نشود خبری از رونق توسعه و شکوفایی کشور نخواهد بود.

قاسم‌پور، دانشگاه فرهنگیان را یک دانشگاه استراتژیک و مأموریت‌گرا برشمرد و افزود: حضور رهبر معظم انقلاب در این دانشگاه و تاکید بر توسعه کمی و کیفی از سوی ایشان نشان دهنده اهمیت دانشگاه فرهنگیان است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان به تربیت نیروی انسانی متخصص می‌پردازد، اظهار کرد: این نیروهای متخصص در کسوت معلم آینده‌سازان کشور را تعلیم خواهند داد.

معاون‌ توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین از متولیان دانشگاه فرهنگیان خواست، در توسعه استان اثرگذار بوده و از ظرفیت‌های مختلف در این راستا بهره بگیرند.

قاسم‌پور از رئیس جدید دانشگاه خواست بیانیه گام دوم‌انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است را سر لوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: نگاه جهادی و انقلابی در مدیریت، توجه به نیروی مستعد و کارآمد و استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان از جمله محورهای بیانیه گام دوم انقلاب است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: از ریاست جدید دانشگاه فرهنگیان استان انتظار داریم با برقراری وحدت و همدلی از ظرفیت‌های و توانمندی‌های درون دانشگاه به خوبی استفاده کرده و تعامل مثبت با سایر ادارات و بخش‌های خصوصی در جهت رفع مشکلات و توسعه کمی و کیفی دانشگاه و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دهد.
انتهای پیام

captcha