یادواره 54 شهید یگان ویژه فارس برگزار شد
کد خبر: 3828144
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

یادواره 54 شهید یگان ویژه فارس برگزار شد

گروه اجتماعی ـ یادواره 54 شهید یگان ویژه استان فارس با حضور سردار كرمی، فرمانده یگان ویژه كشور در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، یادواره 54 شهید یگان ویژه استان فارس امروز، 27 تیرماه با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و فرمانده یگان ویژه كشور در شیراز برگزار شد.
سردا رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در این مراسم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: بازدید و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا در این راستا انجام می‌شود.
وی ادامه داد: اگر امروز همه ما در جامعه با آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم، به برکت خون شهدا و دعای خیر خانواده‌های گرانقدر این عزیزان است.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران « وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ؛ هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏‌اند مرده مپندار بلكه زنده‏‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند»، افزود: امروز نفس کشیدن همه ما مدیون شهدایی است که زنده‌اند و نظاره گر همه ما هستند.
حبیبی یادآور شد: بازدید و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و رفع مشکلات آن‌ها به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم که با حضور سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه ناجا و جمعی از مسئولان در مجتمع طلاییه شیراز برگزار شد، به خانواده‌های شهدا لوح تقدیر اهدا و از آنان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

captcha