منزلت امروز جمهوری اسلامی در دنیا بر اساس روحیه شهادت‌طلبی است
کد خبر: 3828142
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
رحیمی:

منزلت امروز جمهوری اسلامی در دنیا بر اساس روحیه شهادت‌طلبی است

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس با بیان اینكه ملتی که شهادت را برای خود افتخار بداند هیچگاه تسلیم دشمنان نخواهد شد، گفت: امروز شأن و منزلت جمهوری اسلامی ایران در دنیا، بر اساس این آموزه دینی است.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 27 تیرماه در مراسم یادواره 54 شهید یگان ویژه استان فارس، گفت: یاد و خاطره شهدا انگیزه‌بخش، هدایت‌کننده و شمعی پر نور در جامعه است .
وی با بیان اینکه به یاد شهدا بودن و قدم گذاشتن در مسیر آن‌ها افتخار بزرگی محسوب می‌شود، گفت: مأموران نیروی انتظامی در دوران مختلف رشادت‌های خود را به نمایش گذاشته و تلاش کرده‌اند تا همواره سربازانی آماده برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.
رحیمی با اشاره به اینکه یکی از آموزه‌های دین اعتقاد به شاخصه‌های شهید و شهادت است، گفت: ملتی که شهادت را برای خود افتخار بداند هیچگاه تسلیم دشمنان نخواهد شد و امروز شأن و منزلت جمهوری اسلامی ایران در دنیا، بر اساس این آموزه دینی است.
وی اظهار كرد: جامعه‌ای که امنیت و احساس امنیت درآن موجود باشد، می‌تواند توسعه و پیشرفت داشته باشد که این امر در گرو تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و امنیتی است.
استاندار فارس بیان کرد: نیروی انتظامی خود را خادم مردم می‌داند و رویکردی جامعه گرا دارد که نتیجه آن امنیت پایدار در جامعه بوده است.
رحیمی اظهار كرد: امروز نیروی انتظامی با تلاش‌ها و رشادت‌های خود و تقدیم شهدای گرانقدر، امنیت و آرامش را در جامعه به وجود آورده است.
وی همچنین گفت: دین‌باوری، ولایت‌پذیری و ولایت‌محوری سه شاخصه اصلی مأموران نیروی انتظامی است که توانسته‌اند با استفاده از آن‌ها در دوره‌های مختلف رشادت‌های خود را نشان دهند.
انتهای پیام

captcha