اولویت مناطق كمتر برخوردار شیراز برای اجرای پروژه‌های فرهنگی
کد خبر: 3827367
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

اولویت مناطق كمتر برخوردار شیراز برای اجرای پروژه‌های فرهنگی

گروه فرهنگی ــ معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با تأكید بر لزوم توزیع عادلانه پروژه‌های فرهنگی گفت: محله‌ها و نقاط کمتر برخوردار شیراز در بحث اجرای پروژه‌های فرهنگی دارای اولویت است.

به گزارش ایكنا از فارس، حسین آرگیو، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز امروز، 24 تیر در مراسم آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه فرهنگی در شیراز، گفت: ارتقای سطح و میزان مطالعه تأثیری انکارناپذیر بر ارتقای فرهنگ شهروندی و پیشبرد اهداف مدیریت شهری داشته و دارد.

وی با بیان اینکه توسعه و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی، از مهم‌ترین اولویت‌های شورا و شهرداری شیراز محسوب می‌شود، گفت: امسال معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز به اجرا و تکمیل پروژه‌های مختلف، بر مبنای انسان محوری، نگاهی ویژه‌تر خواهد داشت.

معاون شهرداری شیراز یادآور شد: بر مبنای نگاه و اولویت شهرداری، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی نظیر سینمای جوان، فرهنگسراهای فرزانگان و حکمت و همچنین احداث سالن مطالعه و نمایش بلوار یاوران شرقی مدنظر قرار گرفته است.

آرگیو با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر شیراز در موضوع توزیع عادلانه پروژه‌های فرهنگی تاکید دارند، گفت: محله‌ها و نقاط کمتر برخوردار شیراز در بحث اجرای پروژه‌های فرهنگی دارای اولویت است.

معاون شهردار شیراز با اشاره به اجرایی شدن 6 پروژه ورزشی در این کلان‌شهر گفت: سال آینده براساس برنامه‌ریزی‌ها، عملیات اجرایی پروژه‌های کلان و تاثیرگذاری آغاز خواهد شد.

احمد تنوری، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز گفت: احداث سالن مطالعه اقدام ارزشمندی است که شهرداری شیراز به آن اهتمام دارد.

لیلا دودمان، عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین گفت: منطقه 9 شهرداری شیراز دارای بیشترین تعداد دانش‌آموز در این کلان‌شهر است و ایجاد یک سالن مطالعه به حتم اقدامی تاثیرگذار خواهد بود.

براساس این گزارش، عملیات اجرایی پروژه سالن مطالعه و نمایش با زیربنایی به مساحت 1600 مترمربع شامل سالن مطالعه چندمنظوره و سالن نمایش 150 نفری توسط شهرداری شیراز آغاز شد.

این پروژه در محدوده شهرک‌های والفجر، احمدآباد، امام حسین(ع)، بهاران و فرزانگان واقع در بلوار یاوران شرقی شیراز اجرایی خواهد شد که یکی از نقاط کمتر برخوردار شیراز به لحاظ فضاهای فرهنگی محسوب می‌شود.
انتهای پیام

captcha