نمایشگاه عفاف و حجاب در شیراز برپا شد
کد خبر: 3827317
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
به‌همت ارتش فارس؛

نمایشگاه عفاف و حجاب در شیراز برپا شد

گروه اجتماعی ــ همزمان با هفته عفاف و حجاب، به‌همت عقیدتی ـ سیاسی ارتش منطقه فارس، نمایشگاه عفاف و حجاب در شیراز برپا شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، مراسم افتتاحیه نمایشگاه عفاف و حجاب به‌همت عقیدتی ـ سیاسی ارتش منطقه فارس عصر دیروز، 23 تیرماه در شیراز برگزار شد.
حجت‌الاسلام رضایی، ارشد عقیدتی ـ سیاسی ارتش در منطقه فارس در حاشیه این مراسم گفت: نمایشگاه شامل پنج غرفه کتاب، مشاوره، صوتی و تصویری، صنایع‌دستی و محصولات تولیدی در زمینه حجاب و عفاف است.
وی افزود: در نمایشگاه عفاف و حجاب غرفه کتاب در موضوع حجاب وجود دارد که افراد بتوانند با مطالعه این کتاب‌ها آگاهی خود را نسبت به حجاب که سپر بلایی برای خانواده‌ها و فرزندان است داشته باشند.
ارشد عقیدتی ـ سیاسی ارتش در منطقه فارس بیان كرد: دشمنان در زمینه‌های فرهنگی به‌ویژه عفاف و حجاب تلاش‌های بسیاری فراوانی را انجام می‌دهند تا بتوانند ضربه‌ای از این طریق به جامعه وارد کنند.
وی یادآور شد: یکی از دلایلی که بر روی موضوع حجاب تأکیدات بسیاری می‌شود به این دلیل است که دشمن در این عرصه بسیار سرمایه‌گذاری می‌کند و این موضوع نیز اهمیت مسئله را می‌رساند ازاین‌رو ما نیز در زمینهٔ مقابله با این تهاجم باید فعالیت‌های فرهنگی ویژه‌ای را تدارک ببینیم.
رضایی با اشاره به اهداف برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در راستای اینکه ما فعالیت‌های ایجابی جذابی درزمینهٔ حجاب داشته و نیز بتوانیم سطح آگاهی بانوان جوان را در این زمینه افزایش دهیم، برگزار کرده‌ایم.
یادآور می‌شود، نمایشگاه عفاف و حجاب از دیروز در محوطه چهار راه باغ تخت شیراز آغاز به كار كرده و تا آخر هفته عفاف و حجاب دائر خواهد بود.
انتهای پیام

captcha