فردا؛ آخرین روز حضور كاروان «زیر سایه خورشید» در فارس
کد خبر: 3827113
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

فردا؛ آخرین روز حضور كاروان «زیر سایه خورشید» در فارس

گروه اجتماعی ـ فردا آخرین روز حضور كاروان خادمان حرم‌ مطهر رضوی با عنوان «زیر سایه خورشید» در فارس است.

به گزارش ایكنا از فارس، كاروان 20 نفره از خادمان حرم مطهر رضوی از 12 تیرماه جاری وارد استان فارس شدند كه در این مدت در 28 شهرستان استان حضور یافتند.

این كاروان متشكل از 4 گروه 5 نفره بود كه هر روز هر كدام از این گروه‌ها به شهرستان‌های فارس مختلف سفر می‌كردند و در آنجا به اجرای برنامه می‌پرداختند.

امروز، 23 تیرماه و در دوازدهمین روز حضور این كاروان در فارس، گروه یك در شهرستان مرودشت، گروه دو در شهرستان آباده، گروه سه در شهرستان گراش و گروه چهار در شهرستان جهرم به اجرای برنامه می‌پردازند.

فردا، 24 تیرماه آخرین روز حضور كاروان «زیر سایه خورشید» در فارس است كه همه 4 گروه به شیراز آمده و بعد از زیارت و استراحت به مشهد مقدس باز خواهند گشت.

حضور در جشن‌های موالید اهل بیت(ع) در دهه كرامت، حضور در بقاع متبركه، عیادت از بیماران بیمارستان‌ها، بازدید از خانه سالمندان، بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزارهای شهدا، حضور در زندان‌ها و مراكز اصلاح تربیتی، ارائه مشاوره خانواده، دیدار با علما و مسئولان استانی و غیره از جمله برنامه‌هایی است كه توسط این كاروان در سطح استان فارس اجرا شده و می‌شود.

انتهای پیام

captcha