اجرای طرح اهدای گل به بانوان محجبه شیراز
کد خبر: 3827086
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

اجرای طرح اهدای گل به بانوان محجبه شیراز

گروه اجتماعی ــ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از اجرای طرح اهدای گل به بانوان محجبه شیراز همزمان با هفته عفاف و حجاب خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، كاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس امروز، 23 تیرماه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح اهدای گل به بانوان محجبه خبر داد و گفت: این طرح به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در سطح شهر شیراز اجرا شد.

وی با بیان اینکه مقوله عفاف و حجاب یکی از موضوعات مهم اجتماعی و فرهنگی است، گفت: این مسئله به عنوان یک ارزش دینی و مبتنی بر قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از هنجارهای پذیرفته شده جامعه ایرانی محسوب می‌شود.

محمدی، اقدامات فرهنگ‌سازی و مسئول‌سازی را یکی از راهبردهای اتخاذی ناجا در حوزه عفاف و حجاب با رویکرد ایجابی عنوان كرد و گفت: بر این اساس، پلیس همواره سعی کرده است به بهانه‌های مختلف و یا مناسبت‌های خاص به این رویکرد جنبه عینی و ملموس ببخشد.

وی به اجرای طرح اهدای گل به بانوان محجبه در شیراز اشاره و بیان کرد: این طرح با مشارکت و همکاری اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس، پلیس امنیت اخلاقی، سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری شیراز در مرکز استان به اجرا درآمد که علاوه بر رضایت شهروندان محجبه، توانست در اذهان بسیاری از بانوان، تصویری مطلوب از پلیس جامعه محور را ارائه کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با تأکید بر همسو سازی برنامه‌ها و اجرای طرح‌های مشترک همه سازمان‌ها و نهادها در نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه، گفت: حوزه عفاف و حجاب مهم‌ترین مأموریت حوزه فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی است و انتظار می‌رود همه سازمان‌ها و نهادهای متولی فرهنگ، در این رسالت خطیر با پلیس همکاری کنند.
انتهای پیام

captcha