معیار شهدا نظام مقدس اسلامی و ولی‌فقیه بود
کد خبر: 3826258
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

معیار شهدا نظام مقدس اسلامی و ولی‌فقیه بود

گروه اجتماعی ــ امام جمعه اهواز با تأکید بر اینکه معیار شهدا نظام مقدس اسلامی و ولی‌فقیه بود، افزود: دشمنان بدانند انقلابی که مسیرش به واسطه شهدا باز شده تن به ذلت نخواهد داد و اگر کشتی از کشتی‌های ما را متوقف می‌کنند بدانند که پاسخ اینها شکننده خواهد بود.

حجت‌الاسلام

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در مراسم استقبال از ورود پیکرهای ۴۴ شهید دوران دفاع مقدس كه امروز ۲۰ تیرماه در مرز بین‌المللی شلمچه صورت گرفت، اظهار کرد: اصرار و التماس یکی از ویژگی‌های شهیدان ما بود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بیان کرد: این فرهنگ قرآنی است که تا زمانی که ما مضطر نشویم و تنها پناهمان قرآن و وجود مقدس امام عصر(عج) نباشد خداوند مسیر را برای ما بازنمی‎کند.

وی ادامه داد: نزدیک به ۱۶ هزار دانش‌آموز ما نیمه‌های شب به درگاه خداوند با التماس توفیق شهادت را می‌خواستند. این شهدایی که الان بعد از سالها قطعاتی از استخوان‌هایشان به خانواده‌هایشان بازگشته با اصرار و التماس شهادت را از خداوند می‌خواستند.

موسوی‌فرد با اشاره به «قَالُوا يَا أَيُّهَا الْعَزِيزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ » بیان کرد: پناه ما وجود مقدس امام عصر(عج) است و شهدا این آیه را شعار خودشان قرار دادند.

امام جمعه اهواز با تأکید بر اینکه معیار شهدا نظام مقدس اسلامی و ولی‌فقیه بود، افزود: دشمنان بدانند انقلابی که مسیرش به واسطه شهدا باز شده تن به ذلت نخواهد داد و اگر کشتی از کشتی‌های ما را متوقف می‌کنند بدانند که پاسخ اینها شکننده خواهد بود و در آینده‌ای نه چندان دور پاسخ دریافت خواهند کرد و برای همیشه پشیمان خواهند شد.
انتهای پیام

captcha